logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Med Estetyka: nowa marka CM Luxmed

  PR 09.07.2019, przeczytano 403 razy
ilustracjastrzałka

Centrum Medyczne Luxmed zdecydowało się na poszerzenie swojej oferty i wprowadzenie nowej marki MED ESTETYKA, która oferuje zabiegi z zakresu medycyny estetycznej, endermologii oraz kosmetologii. Kreacją nowej marki, w tym opracowaniem strategii wartości, stworzeniem nowej nazwy, logo oraz identyfikacji wizualnej zajęła się lubelska agencja reklamowa Cumulus.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-med-estetyka%3A-nowa-marka-cm-luxmed,383177,artykul.html

Agencja Cumulus odpowiedzialna była za stworzenie od podstaw marki z jednej strony nowoczesnej, oferującej zabiegi wysokiej jakości z kategorii premium, a z drugiej strony marki, która czerpie z ponad dwudziestoletniego doświadczenia Luxmed Lublin w zakresie świadczenia usług medycznych.

– Przeprowadzenie dogłębnej analizy rynku medycyny estetycznej i działalności naszego klienta było bardzo ważnym elementem działań Cumulusa. Wiemy, że kompleksowe podejście do budowania nowej marki daje gwarancję jej spójności i rozpoznawalności. W przyszłości przyjęcie takiego podejścia przełoży się m.in. na zaufanie czy lojalność klienta – mówi Jan Matysik, dyrektor zarządzający Agencji Cumulus.

Efektem prac nad nową marką było opracowanie zbioru wartości ważnych dla filozofii nowej marki. Zostały one podzielone na cztery grupy, które najlepiej reprezentują cele, filozofię działań i atuty centrum medycyny estetycznej Luxmed Lublin. Należą do nich człowiek, bezpieczeństwo, opieka i piękno oraz precyzja. Pierwsza kategoria – „człowiek” – odnosi się do najwyższej jakości usług dopasowanych do indywidualnych potrzeb pacjenta, a także do zapewnienia mu poczucia intymności, komfortu i relaksu podczas wykonywanych zabiegów. Druga kategoria – „bezpieczeństwo” – rozumiane jest poprzez wyposażenie gabinetów w sprzęt najnowszej generacji i wykorzystywanie w zabiegach preparatów z certyfikatami medycznymi. Bezpieczeństwo wyraża się także w roli zespołu pracującego w Centrum, do którego należą dyplomowani i doświadczeni lekarze medycyny estetycznej, pielęgniarki i kosmetolodzy. Trzecią wartość – „opiekę i piękno” – charakteryzuje zapewnienie pacjentowi kompleksowej, profesjonalnej opieki od pierwszej wizyty, poprzez konsultacje aż do zabiegu, który ma prowadzić do lepszego samopoczucia i wydobycia naturalnego piękna. Natomiast czwartą kategorię – „precyzję” –  cechuje znaczenie dokładności i staranności w działalności nowego Centrum, np. w relacjach z pacjentem i w wykonywaniu zabiegów.

– Misją MED ESTETYKA jest zapewnienie poczucia piękna, komfortu oraz intymności pacjentkom i pacjentom poprzez bezpieczne i zindywidualizowane usługi medycyny estetycznej wykonywane na najwyższym poziomie. To my chcemy wyznaczać jakość usług z zakresu medycyny estetycznej oferowanych na lubelskim rynku i w regionie. Chcemy, żeby nasi pacjenci, czuli się otoczeni opieką, po prostu bezpiecznie. Dlatego przed zabiegami oferujemy np. bezpłatne konsultacje medyczne. Nasze centrum wyposażone jest w sprzęt najnowszej generacji, a w zabiegach stosowane są wyłącznie preparaty z certyfikatami medycznymi – mówi prezes Centrum Medycznego Luxmed Lublin Sp. z o.o. Mirosław Jakubczak.

Opracowany system wartości MED ESTETYKI znalazł także odzwierciedlenie w logo nowej marki. Zaproponowany sygnet jest kompozycją prostych geometrycznych kształtów, które reprezentują cztery główne wartości marki. Logotyp zawiera nazwę instytucji i podkreśla jej medyczny charakter. Spójna kolorystyka jest integralnym elementem identyfikacji wizualnej i niesie ona właściwy przekaz. Podstawowym kolorem logo i pozostałych elementów systemu identyfikacji wizualnej MED ESTETYKI jest złoto, które kojarzy się z wysoką jakością, ekskluzywnością i wysokimi walorami zabiegów.

ilustracjastrzałka

CM Luxmed Lublin i agencja Cumulus współpracują obecnie przy kolejnych projektach związanych z kształtowaniem i utrzymywaniem pozytywnego wizerunku MED ESTETYKI, docieraniem z komunikatem o nowym centrum medycyny estetycznej do grupy zainteresowanych ofertą osób i obecnością marki w mediach społecznościowych.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Cumulus

www.agencjacumulus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plakaty kubańskie lat 60. i 70. na tle twórczości plakatowej w Polsce i Czechosłowacji
Wystawa w Muzeum Plakatu w Wilanowie prezentuje wybór 169 plakatów z Kuby, Czechosłowacji i Polski z lat 60. i 70. XX wieku. Układ dzieł na ekspozycji umożliwi publiczności porównanie rozmaitych koncepcji i stylistyk artystycznych oraz sposobów i technik druku w podobnych lub wręcz tych samych tematach podejmowanych przez artystów z krajów...
20-lecie Galerii Rusz w Muzeum Plakatu w Wilanowie
Prezentacja dokumentacji 150 prac z dorobku artystów Joanny Górskiej i Rafała Góralskiego, tworzących od sierpnia 1999 roku sztukę, która ma poRUSZać i prowowokować do myślenia. Zapraszamy do zapoznania  z wyborem 150 prac z 20-letniej działalności Galerii Rusz, które będą prezentowane na ekranie w Galerii Format B1.
„Przejdźmy na Ty w różnych stylach” – to hasło nowej kampanii Tyskiego
19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone.  Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku.
Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie strategii kreatywnej i wdrożenie nowej platformy komunikacji w kanałach online należących do serwisu prezentującego oferty sprzedaży i wynajmu nieruchomości. CTM będzie również wspierać kreatywnie działania z zakresu performance marketingu i zajmie się realizacją spotu promocyjnego przeznaczonego do kanałów...
Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl
Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764