logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Media Ready z kampanią DEXT Dakar 2019 dla Diverse

  PR 27.11.2018, przeczytano 1147 razy
ilustracjastrzałka

Media Ready (Group One) przygotowała wizerunkowy spot reklamowy “DakarSand Surfing”, promujący najnowszą kolekcję Diverse Extreme Team Dakar 2019. Media Ready odpowiada za produkcję i reżyserię contentu video oraz przygotowanie dedykowanej strony internetowej www.dextduust.com. Autorem sesji zdjęciowej jest Łukasz Ziętek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-media-ready-z-kampania-dext-dakar-2019-dla-diverse,380307,artykul.html

Spot reklamowy DEXT Dakar Collection 2019, efekt współpracy marki z zespołem zawodowych kierowców DUUST, pokazuje motocyklistów, którzy „surfują” na motocyklach po pustyni Sahara, ubrani w casualową odzież z najnowszej kolekcji marki Diverse.

Media Ready, która specjalizuje się w tworzeniu kreatywnego contentu video, odpowiada w całości za reżyserię i produkcję spotu, który został nakręcony podczas czterech dni zdjęciowych w Maroko.

- Dzięki tej kampanii pierwszy raz byłem na Saharze. Jestem nią zachwycony jako fotograf i amator jazdy enduro. Na pewno będę tam wracał jeździć i fotografować - mówi Łukasz Ziętek, fotograf.

- Dzięki temu, że sami jeździmy na motocyklach, mogliśmy dotrzeć z zawodnikami w odległe pustynne miejsca. - dodaje Rafał Górski, Creative Partner Media Ready i reżyser spotu. - Taki wybór lokalizacji wymusił na nas ograniczenie sprzętu do minimum – wszystko, z czego razem z Łukaszem korzystaliśmy na planie, musieliśmy zmieścić w dwóch małych plecakach.

- Chcieliśmy pokazać prawdziwą pustynię i jej klimat. Po powrocie do Warszawy udało nam się też znaleźć rodowitego Berbera - człowieka pustyni, marokańskiego artystę i kompozytora, z którym wspólnie stworzyliśmy utwór "Sahara", będący ilustracją muzyczną naszego filmu - dodaje Paweł Kucharczyk, Managing Partner Media Ready.

Video oraz zdjęcia zostaną wykorzystane do promocji najnowszej kolekcji Diverse Extreme Team Dakar Collection 2019 na FB, Instagramie, YouTube oraz w salonach sprzedaży Diverse w całej Polsce.

  • Photos: Łukasz Ziętek
  • Produced by Media Ready
  • Racing Team: DUUST - Konrad Dąbrowski / Zbigniew Radzikowski / Sebek Sokal Executive producers: Paweł Kucharczyk /Rafał Górski
  • Editors: Rafał Górski / Paweł Kucharczyk / Krzysztof Sumera
  • Costumes: DIVERSE Extreme Team Dakar Collection 2019
  • Costume design: Hartwig Fashion Department - Olga Piekarska / Marta Kalinowska Moto design: Riamone
  • Colorist: Paweł Kucharczyk / Krzysztof Sumera
  • Photo Postproduction: Paweł Modej
  • Music Editor: Maciej Kołakowski
  • Song “Sahara” written & performed by Ayoub Houmanna
  • Inni: Berbers of Sahara @ Kasbah Hotel Panorama, Merzouga / Patrycja Kędziorek / Tom Adams / Aleksandra Podrucka

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764