Agencja mediowa Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS i zespoły kompetencyjne w tym obszarze, rozpoczęła komunikację launchującą Nowe BMW Serii 1. Kampania w kanałach online realizowana jest w modelu House of Communication we współpracy z agencjami Change Serviceplan, Plan.net TechNest oraz spółką Salestube, również należącymi do Group One.
W październiku br. w Polsce oraz w regionie CS oficjalnie zaprezentowano Nowe BMW Serii 1. Należący do niemieckiego koncernu najnowszy model to czwarta generacja zaprezentowanej po raz pierwszy w 2004 roku wersji BMW Serii 1 (E87). Obecnie dzięki dynamicznej stylistyce, zupełnie nowej ofercie napędów oraz ulepszonej wersji zawieszenia, BMW Serii 1 jeszcze mocniej zaznacza swoją pozycję wśród najbardziej sportowych samochodów segmentu UKL dostępnych na rynku1. Nowe BMW Serii 1 dostępne jest łącznie w 6 wersjach silnikowych - w 4 wersjach z napędem benzynowym w tym wersji M-Performance oraz 2 wersjach zasilanych olejem napędowym. Samochód wyróżnia się także atrakcyjną formą finansowania - model dostępny jest w promocyjnym finansowaniu BMW Comfort Lease już za 1000 PLN netto / mies.*
Platforma komunikacyjna BMW pod hasłem “Sheer Driving Pleasure”, w najnowszej kampanii marki odnosi się do “Radości z Jazdy”, jaką młodzi ludzie czerpią podczas wspólnych podróży w Nowym BMW Serii 1. Dzięki stylistyce i najnowocześniejszym cyfrowym funkcjom doświadczenia oferowane w modelu stanowią podkreślenie ich kreatywności i nowoczesnego stylu życia. W spocie jak i innych kreacjach kampanii wizerunkowej wyróżniane są innowacyjne rozwiązania, takie jak np. korzystanie z interaktywnych gier na ekranie BMW iDrive podczas postoju. Połączenie łączące technologię i rozrywkę redefiniują użytkownikom komfort i przyjemność z jazdy samochodem marki BMW na co dzień.
Kampania wizerunkowa 360 realizowana jest w digitalu, w TV oraz w kinie. Za badania, strategię, planowanie i zakup mediów online oraz za kompleksową realizację działań komunikacyjnych w obszarze digital odpowiada agencja Mediaplus. Kampania online obejmuje emisję spotów wideo na platformach VOD, a także reklamę na kanałach social media, którą wraz z zakupem mediów w modelu programatycznym realizuje spółka MarTech i e-commerce connected Salestube. Agencja Plan.net TechNest skoordynowała roll-out stron produktowych, który obejmuje stworzenie, zaprojektowanie i wdrożenie stron, testy i optymalizację oraz integrację z działaniami marketingowymi. Za przygotowanie materiałów reklamowych do kampanii odpowiedzialna jest agencja Media.Monks, a za kampanię offline agencja iProspect. Za regionalną koordynację działań na rynkach CS pomiędzy mediami, kreacją i produkcją oraz za obsługę klienta odpowiada Change Serviceplan.
Źródło: Group One