logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Mediaplus z kampanią ekspresu La Specialista Opera marki De’Longhi

  PR 08.01.2025, przeczytano 262 razy
ilustracja

Włoska marka ekspresów do kawy De’Longhi wystartowała z nową odsłoną globalnej kampanii promującej model ekspresu kolbowego La Specialista Opera. Działania mediowe na polskim rynku koordynuje agencja mediowa Mediaplus, która jest odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów dla całej grupy De’Longhi. Kampania realizowana jest we współpracy ze spółką MarTech i e-commerce connected Salestube oraz agencją Labcon relevant stories.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mediaplus-z-kampania-ekspresu-la-specialista-opera-marki-de%E2%80%99longhi,407061,artykul.html

Hasłem kampanii De’Longhi jest „Perfekcyjna kawa w 5 krokach”, co podkreśla dbałość o każdy etap procesu parzenia oraz zaawansowaną funkcjonalność urządzenia De’Longhi La Specialista Opera, które z łatwością zamienia świeżo zmielone ziarna w perfekcyjną kawę. Nowy ekspres kolbowy z wbudowanym młynkiem gwarantuje perfekcyjne mielenie, tamping bez utraty ziarenka oraz stały poziom temperatury dla idealnej ekstrakcji. To kompleksowe rozwiązanie dla każdego, kto szuka prawdziwego smaku i pełnej kontroli nad swoim kawowym doświadczeniem, od pierwszego ziarenka po ostatni łyk.

Najnowsza odsłona kampanii realizowana jest w prasie oraz digitalu i obejmuje działania display, rich media, wideo oraz komunikację w social mediach. Za koordynację działań na polskim rynku odpowiada należąca do grupy marketingowo-technologicznej Group One agencja mediowa Mediaplus, która zarządza wszystkimi aktywnościami mediowymi dla marki De’Longhi. W modelu house of communication w obszarach paid search oraz programmatic agencja Mediaplus współpracuje ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube, natomiast z agencją Labcon relevant stories w zakresie działań rich media. W ramach kampanii realizowane jest badanie “Persona X-ray”, którego celem jest pogłębienie wiedzy o grupie docelowej ekspresów kolbowych prowadzone przez agencję Justtag. Działania w mediach społecznościowych planuje Performance Group.

Źródło: Group One

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbaciany Ogród w kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”
W nowej kampanii telewizyjnej i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego kultowego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA. Wybór Sochana na ambasadora Invictus Parfum doskonale wpisuje się w wizerunek marki, łącząc sportową pasję z luksusową elegancją. Za realizację działań influencerskich...
Chromatique agencją wiodącą marki Alcalia
Agencja reklamowa Chromatique została wybrana przez markę Alcalia do całościowej obsługi działań reklamowych i marketingowych.
LoveBrands Group ponownie dla AstraZeneca
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z innowacyjną firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje kompleksowe działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
Grupa ONE House rozszerza współpracę z ABB
Grupa ONE House kontynuuje rozwój współpracy z globalnym liderem technologicznym, firmą ABB, rozszerzając swoje działania na nowe rynki międzynarodowe. W wyniku sukcesu wcześniejszych kampanii lead generation realizowanych w wyszukiwarce Google, współpraca została rozszerzona na Zjednoczone Emiraty Arabskie, Australię oraz Indie. Tym samym działania Grupy ONE House obejmują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764