logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mikołaj Rey poprowadzi Pyszne Studio marki Bracia Koral

  PR 08.04.2021, przeczytano 643 razy
ilustracjastrzałka

Marka Bracia Koral, startuje z kolejną odsłoną internetowego projektu "Pyszne studio" na kanale YouTube. Gospodarzem tegorocznej edycji kulinarnego show będzie znany i lubiany kucharz – Mikołaj Rey, który zabierze widzów w podróż dookoła świata z lodami Bracia Koral w roli głównej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mikolaj-rey-poprowadzi-pyszne-studio-marki-bracia-koral,390946,artykul.html

W tym roku w pandemii zrodził się pomysł na nową tematykę cyklu - „Pyszne Studio” zamieni się w kulinarną podróż "dookoła świata z Mikołajem Rejem i deserami Bracia Koral". Zmieniła się też formuła programu – odcinki będą nieco krótsze, tak aby widzowie mogli szybko przygotować desery w swoim domu, a Mikołaj będzie jednocześnie kucharzem i prowadzącym program. Przygotuje desery znane i lubiane pochodzące m.in. z Francji, Włoch, Turcji, Stanów Zjednoczonych, a także Brazylii, czy Meksyku.

- Idea Pysznego Studia powstała w 2019, a jego celem było zmobilizowanie Polaków do tworzenia szybkich, prostych, ale równie smacznych deserów, które każdy może przygotować w domowym zaciszu. W trudnym czasie pandemii, kiedy wszyscy tęsknimy za egzotycznymi podróżami postanowiliśmy „sprowadzić” te dalekie kraje wprost do domów naszych konsumentów … razem z naszymi lodami, bo podróże to nie tylko wyjątkowe miejsca, ale również oryginalne smaki, które możemy odtworzyć w naszym domach - mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

W rolach głównych w programie występują nowości marki Bracia Koral - lody cappuccino oraz biszkoptowo-jagodowe z jagodami, a także bestsellery marki takie jak: sernik mamusi, bakaliowe, czy śmietankowe z ciasteczkami.

Cykl rozpocznie się w drugiej połowie kwietnia odcinkiem z deserem prosto z Francji. Kolejne będą pojawiać się w kanałach społecznościowych marki (YouTube, Instagram, Facebook) co dwa tygodnie aż do października br.

Koncepcję i strategię kampanii marki Bracia Koral z udziałem Mikołaja Reya przygotowała wspólnie z działem marketingu PPL Koral agencja SMI Communication.

Źródło: PPL Koral

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764