logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Mindshare Polska wspiera kampanie społeczne

  PR 26.10.2023, przeczytano 769 razy
ilustracjastrzałka

Mindshare Polska podsumowuje działania w ramach dobrych praktyk mediowych. W ostatnich miesiącach agencja, pro bono wsparła kampanię “Jedna opcja to za mało” od Alivia Onkofundacja nt. różnych metod leczenia raka, a także zaangażowała się w tworzenie kampanii profrekwencyjnej “To Twój Wybór” zachęcającej kobiety do głosowania w nadchodzących wyborach. Działania podjęte przez Mindshare Polska w ostatnim czasie są kontynuacją przyjętej strategii Good Growth i w pełni korelują zwłaszcza z aspektem odpowiedzialnego wykorzystania mediów. Podejście oparte na długoterminowym wzroście biznesowym od kilku już lat tworzy trwały, zdywersyfikowany i zrównoważony ekosystem mediowy wychodzący poza schemat standardów branżowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mindshare-polska-wspiera-kampanie-spoleczne,401866,artykul.html

Coraz większa liczba osób otrzymuje diagnozę nowotworową. Dzięki postępowi medycyny, lekarze wiedzą jednak o tej chorobie coraz więcej. Zdarza się natomiast, że sami pacjenci nie są wystarczająco informowani o dostępnych metodach leczenia, w związku z czym nawet jedna na cztery1 pacjentki może nie otrzymywać optymalnej terapii.

Onkofundacja Alivia w kampanii społecznej “Jedna opcja to za mało zachęca pacjentki z nowotworem piersi oraz ich bliskich do włączania się w proces leczenia i podjęcia z lekarzem rozmowy nt. dostępnych opcji terapeutycznych. Dzięki wsparciu Mindshare Polska inicjatywa widoczna jest na platformach Meta, display’u oraz w wyszukiwarce.

Agencja zaplanowała i zakupiła również media pod kampanię profrekwencyjną “To Twój wybór”, zainicjowaną przez Fundację Batorego oraz Inicjatywę Głos Kobiet. Jej celem jest zmobilizowanie ponad 3 mln niezdecydowanych kobiet do udziału w nadchodzących wyborach parlamentarnych. Grupa ta może mieć bowiem decydujące znaczenie w kwestiach dla nich fundamentalnych, a jak wynika z pogłębionych badań zrealizowanych w ramach kampanii, głównymi przyczynami, dla których młode kobiety odmawiają udziału w wyborach są: brak partii, z którą się w pełni identyfikują i która dawałaby im gwarancję oczekiwanej zmiany oraz brak poczucia sprawczości.

Działania mediowe obejmowały realizację spotów TV oraz radiowych, a także reklamę citylight, siatki wielkoformatowe, oklejenia autobusów, różnorodne materiały BTL oraz assety digitalowe statyczne i video. Powstała także dedykowana strona internetowa

W projekt zaangażowało się pro bono wiele firm. Za strategię oraz koncept kreatywny odpowiedzialna była agencja marketingowa VMLY&R, za negocjacje powierzchni i inventory – GroupM. Ponadto, wśród partnerów zaangażowanych pro bono w realizację kampanii byli: Instytut Badawczy Make a Difference (przeprowadzenie badań konceptów i haseł, jakościowych i ilościowych), Kancelaria Prawna SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk, OneMulti PR (współpraca z mediami), Lifetube (influencer marketing), Vein (studio postprodukcyjne) i Ztudio (studio dźwiękowe).

Źródło: Mindshare Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
Reklama OOH w Polsce – 1. kw. 2025
Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce rozpoczął 2025 rok od lekkiego wzrostu. W I kwartale wartość sprzedaży w trzech głównych segmentach – Klasyczne OOH, City Transport i Digital OOH – wyniosła 169,18 mln PLN, co oznacza wzrost o 1,1% rok do roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764