logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Mindshare Polska wspiera kampanie społeczne

  PR 26.10.2023, przeczytano 585 razy
ilustracjastrzałka

Mindshare Polska podsumowuje działania w ramach dobrych praktyk mediowych. W ostatnich miesiącach agencja, pro bono wsparła kampanię “Jedna opcja to za mało” od Alivia Onkofundacja nt. różnych metod leczenia raka, a także zaangażowała się w tworzenie kampanii profrekwencyjnej “To Twój Wybór” zachęcającej kobiety do głosowania w nadchodzących wyborach. Działania podjęte przez Mindshare Polska w ostatnim czasie są kontynuacją przyjętej strategii Good Growth i w pełni korelują zwłaszcza z aspektem odpowiedzialnego wykorzystania mediów. Podejście oparte na długoterminowym wzroście biznesowym od kilku już lat tworzy trwały, zdywersyfikowany i zrównoważony ekosystem mediowy wychodzący poza schemat standardów branżowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mindshare-polska-wspiera-kampanie-spoleczne,401866,artykul.html

Coraz większa liczba osób otrzymuje diagnozę nowotworową. Dzięki postępowi medycyny, lekarze wiedzą jednak o tej chorobie coraz więcej. Zdarza się natomiast, że sami pacjenci nie są wystarczająco informowani o dostępnych metodach leczenia, w związku z czym nawet jedna na cztery1 pacjentki może nie otrzymywać optymalnej terapii.

Onkofundacja Alivia w kampanii społecznej “Jedna opcja to za mało zachęca pacjentki z nowotworem piersi oraz ich bliskich do włączania się w proces leczenia i podjęcia z lekarzem rozmowy nt. dostępnych opcji terapeutycznych. Dzięki wsparciu Mindshare Polska inicjatywa widoczna jest na platformach Meta, display’u oraz w wyszukiwarce.

Agencja zaplanowała i zakupiła również media pod kampanię profrekwencyjną “To Twój wybór”, zainicjowaną przez Fundację Batorego oraz Inicjatywę Głos Kobiet. Jej celem jest zmobilizowanie ponad 3 mln niezdecydowanych kobiet do udziału w nadchodzących wyborach parlamentarnych. Grupa ta może mieć bowiem decydujące znaczenie w kwestiach dla nich fundamentalnych, a jak wynika z pogłębionych badań zrealizowanych w ramach kampanii, głównymi przyczynami, dla których młode kobiety odmawiają udziału w wyborach są: brak partii, z którą się w pełni identyfikują i która dawałaby im gwarancję oczekiwanej zmiany oraz brak poczucia sprawczości.

Działania mediowe obejmowały realizację spotów TV oraz radiowych, a także reklamę citylight, siatki wielkoformatowe, oklejenia autobusów, różnorodne materiały BTL oraz assety digitalowe statyczne i video. Powstała także dedykowana strona internetowa

W projekt zaangażowało się pro bono wiele firm. Za strategię oraz koncept kreatywny odpowiedzialna była agencja marketingowa VMLY&R, za negocjacje powierzchni i inventory – GroupM. Ponadto, wśród partnerów zaangażowanych pro bono w realizację kampanii byli: Instytut Badawczy Make a Difference (przeprowadzenie badań konceptów i haseł, jakościowych i ilościowych), Kancelaria Prawna SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk, OneMulti PR (współpraca z mediami), Lifetube (influencer marketing), Vein (studio postprodukcyjne) i Ztudio (studio dźwiękowe).

Źródło: Mindshare Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Artur Szalpuk ambasadorem marki Robico Active
Firma Robico, producent m.in. kefirów i maślanek, wprowadza na rynek nową markę. Robico Active to produkty skierowane do osób lubiących aktywnie spędzać czas, dbających o zdrowie i sprawność fizyczną oraz profesjonalnych sportowców. Suplement diety WPC 80 w trzech owocowych smakach dostępny jest w sprzedaży od maja 2024 r. Launch produktów wsparty jest...
Aktywacja na Euro 2024 w marketach MediaMarkt
Ruszyły Euro 2024, a wraz z nimi oczywiście ogromne piłkarskie emocje. Od tego tygodnia klienci MediaMarkt mogą je poczuć na własnej skórze i sami rozegrać mecze w specjalnych strefach kibica. Atrakcyjne nagrody można zdobywać do 13 lipca. Za aktywację sportowej zabawy odpowiada Gutenberg Warsaw z Grupy DDB.
Dawid Myśliwiec w agencji WERE Fantasy
Dawid Myśliwiec, popularnonaukowy Youtuber prowadzący między innymi kanał Uwaga! Naukowy Bełkot podejmuje współpracę managerską z agencją WERE Fantasy należącą do grupy Fantasyexpo.
Kampania Biura Maklerskiego Alior Banku
Biuro Maklerskie Alior Banku rozpoczęło kampanię marketingową w social mediach skierowaną do osób korzystających z produktów inwestycyjnych, która ma promować jego ofertę rachunku maklerskiego i Alior Trader. Działania potrwają do końca lipca br.
Simlat i Chabior zapraszają na Warsztaty – kampania Q Service Castrol
Sieć profesjonalnych warsztatów Q Service Castrol uruchomiła nową kampanię. W głównych rolach występuje duet znanych aktorów, Łukasz Simlat i Janusz Chabior, nowi Ambasadorzy marki. Można ich zobaczyć w serii spotów nawiązujących do klasyków kina. Filmy będą zachęcać do skorzystania z usług serwisów należących do sieci przez...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764