logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Mindshare wspiera kampanię Come a casa

  PR 28.02.2024, przeczytano 308 razy

Ruszyła kampania reklamowa Come a casa, marki oferującej świeże dania gotowe w wygodnych i ekologicznych opakowaniach. W swojej komunikacji marka skupia się na promocji jednego ze swoich flagowych produktów – lasagne, podkreślając przy tym, że wybór dania gotowego nie tylko zapewni konsumentom smaczny, świeży i zbilansowany posiłek, ale również pozwoli zaoszczędzić czas dzięki ergonomicznemu opakowaniu. Za planowanie i zakup mediów pod tę kampanię odpowiada agencja mediowa Mindshare.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mindshare-wspiera-kampanie-come-a-casa,403265,artykul.html

Come a casa to międzynarodowa marka należąca do What’s Cooking? – europejskiego producenta świeżych i wyrazistych dań gotowych. Swoją renomę budowała w Belgii a dzięki ogromnej popularności jaką tam zyskała, dziś swoje produkty sprzedaje w ponad 10 europejskich krajach. Wśród oferowanych dań gotowych znajduje się nie tylko lasagne, ale również inne smaczne potrawy na bazie makaronu. Marka w kuchni wykorzystuje produkty pozbawione konserwantów i sztucznych dodatków, a wszystkie danie produkowane są w myśl "come a casa" – jak w domowej kuchni.

Czas jest cenny, więc ciesz się chwilą

W najnowszej kampanii marka skupia się na budowaniu świadomości wokół gotowych dań, podkreślając, że wbrew powszechnym stereotypom, jej potrawy są nie tylko smaczne, ale także zbilansowane pod względem wartości odżywczych zupełnie jak domowy posiłek. Dania gotowe oferowane przez Come a casa nie tylko zapewniają chwilę przyjemności, ale są również łatwe do przygotowania w piekarniku np. gdy nie jest się w nastroju na długie stanie w kuchni lub zwyczajnie brakuje na to czasu. Te produkty mogą zapewnić pyszny i odżywczy czas dla siebie.

Produkty dostępne są do kupienia m.in. w sieci sklepów Żabka, Auchan, Netto, Dino czy Stokrotce.

Aktywacja obejmuje emisję spotów w TV, promocję w social mediach, a także kampanię video.

Źródło: Mindshare Polska

Dodatkowe informacje:

What's Cooking? to europejska grupa, z siedzibą w Belgii, produkująca świeżą, wyrazistą żywność – od wędlin, przez przekąski, po dania gotowe (znane pod nazwą Come a casa). "Dzień po dniu sprawiamy, że zrównoważona żywność staje się drugą naturą, zwiększając apetyt na smaczne, wygodne posiłki, przygotowywane z troską zarówno o ludzi, jak i planetę". Wszystkie posiłki przygotowywane są z myślą o konsumentach. What’s Cooking? to 3000 pracowników w siedzibie głównej, 12 zakładów produkcyjnych w Belgii, Holandii, Francji, Polsce i Wielkiej Brytanii oraz 7 biur sprzedaży. What's Cooking Group (wcześniej Ter Beke) istnieje od 75 lat, jest notowana jako spółka rodzinna na Euronext Brussels od 1986 roku (WHATS) i osiągnęła obrót w wysokości 781 mln EUR w 2022 roku. Więcej informacji na temat What's Cooking można znaleźć na stronie www.whatscooking.group.

Mindshare Polska jest oddziałem globalnego domu mediowego Mindshare, z siedzibą w Londynie. O najwyższą jakość usług dla klientów dba zespół specjalistów, odpowiedzialnych za planowanie i zakup komunikacji 360, consulting mediowy, strategie komunikacyjno-mediowe, transformacje digitalowe, e-commerce, badania ilościowe i jakościowe. Mindshare Polska współtworzy też GroupM, największą na świecie strukturę negocjacyjną, zwiększając tym samym przewagę konkurencyjną i korzyści dla swoich klientów na polskim rynku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764