logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Mindshare wspiera kampanię edukacyjną Isover

  PR 20.11.2023, przeczytano 243 razy
ilustracjastrzałka

Kolejny rok z rzędu, marka ISOVER wystartowała z kampanią zachęcającą Polaków do zabezpieczenia swoich domów właściwą izolacją chroniącą budynek przed utratą ciepła. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Mindshare Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mindshare-wspiera-kampanie-edukacyjna-isover,402150,artykul.html

Odpowiednie ocieplenie domu może zmniejszyć jego zapotrzebowanie na energię nawet o ponad 70 proc. Docieplenie domu odpowiednimi materiałami pozwala nie tylko zaoszczędzić środki finansowe związane z ogrzewaniem, ale również przekłada się na ograniczenie emisji dwutlenku węgla do atmosfery i zniwelowanie smogu w otoczeniu.

ISOVER to światowy lider wśród producentów wełny mineralnej szklanej i wiodący producent izolacji z wełny skalnej, oferujący szeroki wachlarz materiałów przeznaczonych do izolacji budowlanych, w tym izolacji dachów, ścian zewnętrznych oraz konstrukcji szkieletowych. Produkty marki cechuje zwłaszcza najniższy dostępny na rynku współczynnik przewodzenia ciepła.

Marka ponownie zachęca Polaków do termomodernizacji przed wzmożonym okresem grzewczym. Kampania edukacyjna emitowana jest od początku października i potrwa do końca listopada. Kreacje widoczne są w TV i obejmują największe stacje, takie jak TVP, Polsat oraz TVN, a także w digitalu – na głównych portalach horyzontalnych, platformach społecznościowych i w serwisie YouTube. Dodatkowo kampania obecna jest w wyszukiwarce oraz promuje materiały redakcyjne klienta. ISOVER prowadzi także działania w prasie oraz w radiu.

Źródło: Mindshare

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Sony poinformowała o ukończeniu drugiej fazy testów, które prowadziła wspólnie z agencją informacyjną Associated Press w ramach prac nad technologią poświadczania autentyczności zdjęć z aparatów Sony. Ta wbudowana w aparat technologia opatruje robione zdjęcia certyfikatem utworzenia, pozwalającym weryfikować pochodzenie...
Sezon na grypę i…reklamy farmaceutyków
Sezon jesienno-zimowy to od wielu lat nie tylko czas wzmożonych zachorowań na przeziębienie i grypę, ale również intensywnych działań reklamowych środków mających im zapobiegać. Na podstawie danych z badania gemiusAdReal sprawdziliśmy, jak kształtował się rynek reklamy w kategorii produktów na przeziębienie w październiku tego roku.
Kampania edukacyjna #Fakenomore dla dzieci i młodzieży
Tematem prywatności w sieci inaugurujemy 29 listopada ogólnopolską kampanię edukacyjną #FakeNoMore. W każdym województwie odbędzie się webinarium, podczas którego nauczyciele i uczniowie będą mogli dowiedzieć się, jak bronić się przed manipulacją.
Bluerank i Linkleaders nawiązują strategiczne partnerstwo
Współpraca agencji zakłada połączenie potencjałów ich specjalizacji, Linkleaders – w obszarach PR i employer branding oraz Bluerank – marketingu internetowego. Celem współpracy jest stworzenie wspólnego produktu w obszarze marketingu online, który będzie integrować i wzmocni kluczowe kompetencje obu agencji. Firmy, które...
Opus B z kolejną realizacją dla Amway
Opus B przygotował europejską odsłonę relaunchu marki g&h, należącej do portfolio Amway.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764