logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Miś Velvetuś dba o higienę najmłodszych w ramach programu „Zdrowo i Sportowo” Kids&Sport

  PR 05.03.2020, przeczytano 1546 razy
ilustracja

Velvet wspiera akcję Kids&Sport „Zdrowo i sportowo” skierowaną do przedszkoli i szkół podstawowych. Pod patronatem marki powstały scenariusze zajęć oraz materiałów edukacyjnych, które pomogą maluchom zrozumieć zagadnienia dotyczące higieny i przyswoić zdrowe nawyki higieniczne. Za kreację wybranych materiałów odpowiada Agencja Reklamowa S4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mis-velvetus-dba-o-higiene-najmlodszych-w-ramach-programu-_zdrowo-i-sportowo_-kidsandsport,385942,artykul.html

Głównym celem akcji „Zdrowo i Sportowo” jest aktywizacja ruchowa i propagowanie zdrowego stylu życia wśród dzieci. Szkoły i przedszkola, które zgłoszą się do udziału w bezpłatnym projekcie, otrzymają wsparcie organizacyjne oraz pakiet materiałów z gotowymi rozwiązaniami i scenariuszami zajęć tematycznych, pomagającymi w organizacji lekcji, ćwiczeń i zabaw dla dzieci. Dotychczas w projekcie wzięło udział ponad 2400 placówek edukacyjnych i 250 000 maluchów.

Marka Velvet w roku szkolnym 2019/2020 została nowym partnerem akcji, poszerzając jej działania o edukację w zakresie higieny wśród najmłodszych. Pakiet wspierających materiałów dydaktycznych przygotowała Agencja Reklamowa S4. W ramach współpracy Velvet i S4 dla „Zdrowo i Sportowo” powstały m.in. landing page www.swiatvelvet.pl/dla-dzieci, seria zabawnych komiksowych historyjek oraz kolorowanek uczących dzieci m.in. jak korzystać z toalety, używać różnego rodzaju artykułów higienicznych, w tym nawilżanego papieru toaletowego, jak myć rączki, co to są bakterie, czy jak oszczędzać wodę. Ambasadorem akcji został Miś Velvetuś, który nie tylko uczy maluchy, jak zostać czyścioszkiem, ale także bierze udział w organizowanych w szkołach i przedszkolach wydarzeniach i konkursach pod hasłem „Dni Higieny Velvet”, które stanowią część projektu „Zdrowo i Sportowo”.

Źródło: Agencja Reklamowa S4 S.A.

www.s4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764