logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: MK Cafe z kampanią od OMD i Timecode Film Production

  PR 23.04.2020, przeczytano 1511 razy
ilustracja

Od 1 do 30 kwietnia, trwa w telewizji kampania marki MK Cafe pod hasłem „Kawowe Vademecum MK Cafe”. Działania reklamowe oparte są na 3 spotach, przekazujących ciekawostki na temat różnych odmian kawy. Animacje podkreślają zalety kawy MK Cafe Premium oraz MK Cafe Fresh. W przypadku tej ostatniej kierują na dedykowaną stronę mkfresh.pl, gdzie można kupić min. świeżo palone, autorskie mieszanki kaw lub kawy jednorodne z najsłynniejszych kawowych regionów świata, a także akcesoria i ekspres ciśnieniowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mk-cafe-z-kampania-od-omd-i-timecode-film-production,386711,artykul.html

Założeniem kreatywnym spotów, było stworzenie przekazu „contentowego” - w formie ciekawostek, tak aby widz poznał bliżej właściwości kawy arabika i dzięki temu mógł jeszcze bardziej cieszyć się jej wyjątkowym smakiem i aromatem.

Filmy powstały w oparciu o materiały własne MK Cafe oraz animacje i ujęcia stockowe. Ich realizacją zajął się dom produkcyjny Timecode Film Production, specjalizujący się w produkcji reklam, animacji i form branded content. Za obsługę mediową i nadzór nad prawidłowym zrealizowaniem niestandardowej kampanii odpowiada dom mediowy OMD. Spoty emitowane są pomiędzy 1 a 30 kwietnia na kanałach grupy mediowej TVN/Discovery.

Kampania „Kawowe Vademecum MK Cafe” powstała w 100% w warunkach pracy zdalnej.

Źródło: Timecode Film Production

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764