logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych

  PR 16.05.2025, przeczytano 340 razy
ilustracjastrzałka

To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-molecular-creative%3A-nowa-odslona-kampanii-serkow-laciatych,408837,artykul.html

Działania reklamowe zaplanowano już do końca roku. Poza spotem telewizyjnym, agencja Molecular Creative przygotowała billboardy sponsorskie, serię reklam na nośniki digital i materiały do kampanii w mediach społecznościowych. Pojawią się też konkursy dla konsumentów oraz specjalne działania eventowe.

W nowej odsłonie zachowano charakterystyczny motyw łat, który wyróżnia kampanię. Podtrzymano też humorystyczny i lekki ton opowieści. Serek Łaciaty staje się bohaterem nie tylko śniadań – trafia do innych dań i zachęca do śmiałych eksperymentów kulinarnych.

Za kształt kampanii odpowiada zespół Molecular Creative w składzie: Mateusz Wójcik, Mikołaj Grabowski i Maciej Robak. Za koordynację kampanii odpowiada Anna Pasternak, a za produkcję Anna Puzyna. Przy realizacji wspierali agencję dom produkcyjny Neverest Warsaw, fotograf Grzegorz Klukowski i reżyser Tomasz Czernicki. Za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD, zaś działania niestandardowe koordynuje Drum Polska.

Źródło: Molecular Creative

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764