logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: More Bananas wspiera wdrażanie strategii komunikacji Metropolii Krakowskiej

  PR 16.08.2022, przeczytano 500 razy
ilustracja

More Bananas zapewnia wsparcie eksperckie i szkoleniowe wdrażania strategii komunikacji Stowarzyszenia Metropolia Krakowska. Współpraca obejmuje pomoc w realizacji tego planu poprzez warsztaty i przygotowanie wdrożenia kampanii informacyjnej. Wezmą w nich udział przedstawiciele gmin zrzeszonych w Stowarzyszeniu. Działania w ramach tej kampanii będą prowadzone we wszystkich kanałach komunikacyjnych SMK, a także na profilach i stronach oraz w mediach poszczególnych gmin.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-more-bananas-wspiera-wdrazanie-strategii-komunikacji-metropolii-krakowskiej,396913,artykul.html

Działania wspierające komunikację naszego miasta i obszaru cieszą nas szczególnie, bo prawie wszyscy wywodzimy się z Krakowa. Współpraca ze Stowarzyszeniem Metropolia Krakowska to zaszczyt i przyjemność zarazem. Naszym zadaniem jest stworzenie planu kampanii informacyjnej, która będzie wspierać realizację założeń strategii komunikacji. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki - tłumaczy Piotr Siwiec, Digital Marketing Coordinator w More Bananas.

Kampania informacyjna ma bazować na konkretnych benefitach funkcjonalnych, specyficznych dla obszaru Metropolii Krakowskiej. Należą do nich sprawna i efektywna realizacja wspólnych projektów np. na rzecz poprawy jakości powietrza, mobilności czy promocji gospodarczej, spójna reprezentacja wspólnych interesów gmin członkowskich oraz realizacja przemyślanych działań, poprawiających jakość życia mieszkańców.

Wśród kluczowych przekazów prowadzonych działań znajdą się między innymi dostęp do szybkiego, komfortowego, zintegrowanego transportu publicznego, komfortowe i bezpieczne węzły przesiadkowe (P&R) budowa infrastruktury pieszej i rowerowej, wspólna i spójna informacja i promocja oferty czasu wolnego, nowe miejsca pracy w rozwijających się strefach ekonomicznych i zapewnienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych, m.in. opieki przedszkolnej, opieki senioralnej etc.

Agencja - poza stworzeniem planu kampanii marketingowej - odpowiada także za cykl szkoleń i warsztatów z digital marketingu dla przedstawicieli gmin zrzeszonych w Metropolii Krakowskiej. Będą one poświęcone szeroko pojętej komunikacji w digitalu, specyfice poszczególnych kanałów oraz ich odbiorców, zachowaniom użytkowników Internetu, budowaniu planów kampanii: w tym zasadom tworzenia efektywnych treści i komunikatów oraz harmonogramów, doborowi odpowiedniej formy i stylu do odbiorcy, wraz z poznaniem jego potrzeb, a także analizą i identyfikacją insightów konsumenckich. Prowadzący zajęcia zajmą się również wprowadzeniem do świata działań płatnych i analityki działań digital marketingowych.

Szkolenia obejmą między innymi analizę touchpointów oraz wybór kanałów marketingowych do prowadzenia komunikacji w odniesieniu do charakterystyki odbiorców i celów marketingowych dla poszczególnych grup docelowych. Każdy z modułów rozpocznie się wprowadzeniem w charakterystykę danego medium, a zakończy ćwiczeniami z dobierania odpowiedniego stylu i narzędzi do danej grupy odbiorców.

Warsztaty będą miały na celu wdrożenie w zasady działania algorytmów w mediach społecznościowych i kampaniach płatnych digital w kontekście zachowań użytkowników Internetu, a także tworzenie skutecznych treści w social media, w tym zasady pisania copy, tworzenia kreacji graficznych i treści wideo w odniesieniu do założeń Strategii Komunikacji.

Stowarzyszenie Metropolia Krakowska wybrało agencję More Bananas w wyniku procedury zapytania ofertowego Za obsługę SMK odpowiada zespół w składzie Anna Ledwoń-Blacha - Creative Owner oraz Piotr Siwiec - Digtal Marketing Coordinator.

Dzięki wsparciu More Bananas Stowarzyszenie Metropolia Krakowska ma efektywnie docierać do grup odbiorczych, do których należą mieszkańcy 15 gmin stowarzyszonych, ale także turyści, pracownicy organizacji pozarządowych, przedsiębiorcy, a także przedstawiciele mediów, w tym influencerzy.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764