logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: More Bananas wspiera wdrażanie strategii komunikacji Metropolii Krakowskiej

  PR 16.08.2022, przeczytano 473 razy
ilustracja

More Bananas zapewnia wsparcie eksperckie i szkoleniowe wdrażania strategii komunikacji Stowarzyszenia Metropolia Krakowska. Współpraca obejmuje pomoc w realizacji tego planu poprzez warsztaty i przygotowanie wdrożenia kampanii informacyjnej. Wezmą w nich udział przedstawiciele gmin zrzeszonych w Stowarzyszeniu. Działania w ramach tej kampanii będą prowadzone we wszystkich kanałach komunikacyjnych SMK, a także na profilach i stronach oraz w mediach poszczególnych gmin.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-more-bananas-wspiera-wdrazanie-strategii-komunikacji-metropolii-krakowskiej,396913,artykul.html

Działania wspierające komunikację naszego miasta i obszaru cieszą nas szczególnie, bo prawie wszyscy wywodzimy się z Krakowa. Współpraca ze Stowarzyszeniem Metropolia Krakowska to zaszczyt i przyjemność zarazem. Naszym zadaniem jest stworzenie planu kampanii informacyjnej, która będzie wspierać realizację założeń strategii komunikacji. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki - tłumaczy Piotr Siwiec, Digital Marketing Coordinator w More Bananas.

Kampania informacyjna ma bazować na konkretnych benefitach funkcjonalnych, specyficznych dla obszaru Metropolii Krakowskiej. Należą do nich sprawna i efektywna realizacja wspólnych projektów np. na rzecz poprawy jakości powietrza, mobilności czy promocji gospodarczej, spójna reprezentacja wspólnych interesów gmin członkowskich oraz realizacja przemyślanych działań, poprawiających jakość życia mieszkańców.

Wśród kluczowych przekazów prowadzonych działań znajdą się między innymi dostęp do szybkiego, komfortowego, zintegrowanego transportu publicznego, komfortowe i bezpieczne węzły przesiadkowe (P&R) budowa infrastruktury pieszej i rowerowej, wspólna i spójna informacja i promocja oferty czasu wolnego, nowe miejsca pracy w rozwijających się strefach ekonomicznych i zapewnienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych, m.in. opieki przedszkolnej, opieki senioralnej etc.

Agencja - poza stworzeniem planu kampanii marketingowej - odpowiada także za cykl szkoleń i warsztatów z digital marketingu dla przedstawicieli gmin zrzeszonych w Metropolii Krakowskiej. Będą one poświęcone szeroko pojętej komunikacji w digitalu, specyfice poszczególnych kanałów oraz ich odbiorców, zachowaniom użytkowników Internetu, budowaniu planów kampanii: w tym zasadom tworzenia efektywnych treści i komunikatów oraz harmonogramów, doborowi odpowiedniej formy i stylu do odbiorcy, wraz z poznaniem jego potrzeb, a także analizą i identyfikacją insightów konsumenckich. Prowadzący zajęcia zajmą się również wprowadzeniem do świata działań płatnych i analityki działań digital marketingowych.

Szkolenia obejmą między innymi analizę touchpointów oraz wybór kanałów marketingowych do prowadzenia komunikacji w odniesieniu do charakterystyki odbiorców i celów marketingowych dla poszczególnych grup docelowych. Każdy z modułów rozpocznie się wprowadzeniem w charakterystykę danego medium, a zakończy ćwiczeniami z dobierania odpowiedniego stylu i narzędzi do danej grupy odbiorców.

Warsztaty będą miały na celu wdrożenie w zasady działania algorytmów w mediach społecznościowych i kampaniach płatnych digital w kontekście zachowań użytkowników Internetu, a także tworzenie skutecznych treści w social media, w tym zasady pisania copy, tworzenia kreacji graficznych i treści wideo w odniesieniu do założeń Strategii Komunikacji.

Stowarzyszenie Metropolia Krakowska wybrało agencję More Bananas w wyniku procedury zapytania ofertowego Za obsługę SMK odpowiada zespół w składzie Anna Ledwoń-Blacha - Creative Owner oraz Piotr Siwiec - Digtal Marketing Coordinator.

Dzięki wsparciu More Bananas Stowarzyszenie Metropolia Krakowska ma efektywnie docierać do grup odbiorczych, do których należą mieszkańcy 15 gmin stowarzyszonych, ale także turyści, pracownicy organizacji pozarządowych, przedsiębiorcy, a także przedstawiciele mediów, w tym influencerzy.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
Jack Wolfskin prezentuje globalną kampanię „What is left to discover?”
Jack Wolfskin wraca z nową kampanią pod hasłem „What is left to Discover?”. Globalni ambasadorzy marki wzięli udział w wyjątkowej sesji, w ramach której powstało sześć indywidualnych spotów promocyjnych. Powstałe materiały będzie można zobaczyć zarówno online na stronie internetowej marki, w jej social mediach, a także w telewizji. We wspomnianej...
Avon startuje z 2. edycją programu „Normalne, że ich dotykam”
Jak pokazuje najnowsze badanie Boob Census 2023[i], przeprowadzone dla Avon, 34% polskich nastolatek czuje dyskomfort rozmawiając z rodziną na temat zdrowia piersi, a aż 57% twierdzi, że nie ma dostatecznej wiedzy w zakresie samobadania i rozpoznawania niepokojących symptomów. Jednocześnie 75% dziewcząt wskazuje, że jest to ważna kwestia i deklaruje zainteresowanie tematem,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764