logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Mullenlowe Warsaw z dobrymi zakończeniami dla Warty

  PR 26.11.2018, przeczytano 623 razy
ilustracjastrzałka

Jak za pomocą wykreowanej w reklamie sytuacji opowiedzieć, że coś się sprawdza w prawdziwym życiu? I do tego nie zanudzić odbiorców codziennymi problemami? Trzeba prawdziwej historii, odrobiny wyobraźni, poczucia humoru i wyrazistej osobowości – w tym wypadku Marcina Prokopa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mullenlowe-warsaw-z-dobrymi-zakonczeniami-dla-warty,380278,artykul.html

MullenLowe Warsaw wykorzystało te wszystkie elementy do stworzenia koncepcji najnowszej kampanii dla Warty - „Dobre zakończenia”. W ten sposób powstały pierwsze trzy filmy z serii nietypowych testymoniali. Nietypowych, bo zestawione w nich zostały dwa światy – ten wykreowany, plastycznie dopieszczony, ze znanym i lubianym prezenterem telewizyjnym, który w zabawny, ale zupełnie niedorzeczny sposób próbuje sobie poradzić w kłopotliwych sytuacjach, i ten prawdziwy, w którym tzw. zwykli ludzie wyjaśniają znanej osobowości telewizyjnej, jak łatwo wybrnęli z kłopotów dzięki zachowaniu zdrowego rozsądku i dzięki Warcie. Granica między tymi światami jest płynna, ale wyraźna. Dzięki odsłonięciu kulisów warsztatu reklamowego historie klientów Warty udaje się przedstawić w sposób wiarygodny i jednocześnie zachować atrakcyjną lekkość humorystycznej narracji.

ilustracjastrzałka

Reżyserem serii filmów jest Martyna Iwanicka, która wzbogaciła historie o unikalną plastyczną głębię i wdzięk. Nad produkcją czuwa Film Reaktor, zapewniając sprawną realizację niecodziennych i nie zawsze najłatwiejszych pomysłów scenograficznych. Filmy w dwóch formatach: 35 i 15 sekund, emitowane są w mediach internetowych – YouTube, serwisach VOD oraz social mediach. Emisji filmów towarzyszy kampania bannerowa także z udziałem Marcina Prokopa.

Źródło: MULLENLOWE GROUP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764