logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nabilaton świętuje 10 lat istnienia i wprowadza nową identyfikacją wizualną

  PR 19.04.2021, przeczytano 765 razy
ilustracja

Nabilaton, jeden z potentatów branży HVAC, obchodzi właśnie 10 lat istnienia na polskim rynku. Po dekadzie działalności firma zdecydowała się również na wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej. Rebranding dotyczy wszystkich działań w każdym kanale komunikacji. Autorem zmian jest agencja kreatywna Lotna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nabilaton-swietuje-10-lat-istnienia-i-wprowadza-nowa-identyfikacja-wizualna,391094,artykul.html

- Już od dziesięciu lat naszą firmę cechuje wysoka dynamika rozwoju. Wszystko to przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej jakości urządzeń i usług, które oferujemy naszym klientom – mówi Ewelina Jeżewska, marketing manager w Nabilatonie. – Ponadto, branża HVAC jest obszarem stricte technicznym i specjalistycznym. Tworząc nową identyfikację, musieliśmy wziąć to wszystko pod uwagę. Linearność oraz minimalizm projektu o technicznym charakterze wiernie odzwierciedlają te cechy – dodaje.

ilustracjastrzałka

Prócz minimalizmu i lżejszego wyglądu, w nowej identyfikacji wykorzystano kolor pomarańczowy, który stał się pomostem pomiędzy obecnym projektem, a starym systemem wizualnym, w którym był wykorzystywany.

ilustracjastrzałka

- Gdy zaczęliśmy tworzenie projektu, naszym celem było ukazanie ewolucyjnego charakteru marki oraz uchwycenie jej lekkości i profesjonalnego charakteru – komentuje Anita Kamila Sochacka, managing director agencji Lotna. – Musieliśmy pamiętać także, że Nabilaton dociera do wielu grup odbiorców. To nie tylko konsumenci indywidualni, ale też duże korporacje, firmy, a do tego eksperci i technicy, a założeniem całego systemu jest praca nie tylko przy działaniach promocyjnych, ale również przy materiałach technicznych dla specjalistów. Konieczne było stworzenie takiej tożsamości, która w sposób przejrzysty podkreśli profesjonalny i techniczny wydźwięk marki, ale jednocześnie będzie mieć miękki odbiór.

ilustracjastrzałka

W ramach prac przygotowano pełny system identyfikacji marki oraz jubileuszowy znak z okazji 10-lecia istnienia firmy. Autorem identyfikacji jest Katarzyna Łoboda-Karki – graphic designer Lotnej.

Źródło: Lotna

www.lotna.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sarota PR w sieci Worldcom Public Relations Group
SAROTA PR dołączyła do Worldcom Public Relations Group – globalnej sieci agencji PR. Jest zarazem jedynym polskim członkiem grupy. Dzięki temu zyskuje możliwość wymiany doświadczeń z czołowymi agencjami z całego świata oraz udziału we wspólnych międzynarodowych projektach.
“Odwrócony świat” to tytuł siódmej, ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Avalon, współfinansowanej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Fundacja Avalon opublikowała na swojej stronie zapytanie ofertowe dla agencji, które byłyby zainteresowane współpracą przy realizacji kampanii. 
White Toner Academy powraca do Polski
White Toner Academy to międzynarodowe wydarzenie organizowane przez producenta papierów termotransferowych Forver. W zeszłym roku polska odsłona WTA odbyła się we współpracy z API.PL i OKI. Ze względu na duże zainteresowanie White Toner Academy powraca do Polski – tym razem jako jedne z zajęć w ramach cyklu Akademii Technologii Zdobienia 2.0.
PRZElew wspiera kampanię i loterię Przelewy24
Serwis Przelewy24 zaprasza na drugą edycję PRZEloterii. Sympatyczny PRZElew w wakacyjnej odsłonie przygotował wspaniałe nagrody. Partnerami głównymi akcji są Visa i Mastercard. PRZEpartnerami wybranych nagród tygodniowych są marki Itaka, simplybuy.pl i al.to.
Historia gier wideo ożywiona przez Panasonic w Oxo Museo
W samym sercu Malagi, muzeum Oxo Museo oddaje hołd historii gier wideo, prezentując je w zupełnie nowym świetle. Dzięki współpracy z Panasonic Connect i ich zaawansowanej technologii audio-wizualnej, muzeum stworzyło przestrzeń immersyjną 360º, która przenosi odwiedzających w sam środek wirtualnego świata gier.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764