logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Najnowsza loteria marki Lavazza organizowana przez Nav Agency

  PR 04.05.2023, przeczytano 604 razy
ilustracjastrzałka

W drugim kwartale 2023 roku marka Lavazza ponownie promuje linię Lavazza Espresso. Po sukcesie ubiegłorocznej loterii „Ruszaj szlakiem espresso” agencja NAV zorganizowała nową ogólnopolską loterię z szerokim wsparciem in-store i digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-najnowsza-loteria-marki-lavazza-organizowana-przez-nav-agency,399839,artykul.html

Lavazza, skupiając się na promocji swojego portfolio Espresso w Polsce, startuje z ogólnopolską loterią „Wygraj nagrody w stylu espresso” realizowaną przez NAV agency. Koncepcja nagród nawiązuje bezpośrednio do ziarenka kawy, które jest małe i niepozorne, ale kryje w sobie prawdziwą moc. Na zwycięzcę nagrody głównej czeka czarny Fiat 500C Dolcevita (cabrio), będący kwintesencją włoskiego stylu. Dodatkowo co tydzień można wygrać 2x 5000 zł na przyjemności oraz 5x dziennie kawę Lavazza Espresso Gran Crema i 100 zł.

Uczestnicy loterii, którzy kupią Lavazza Espresso za min. 100 zł na jednym paragonie otrzymają 5 dodatkowych szans w losowaniu nagrody głównej. Loteria trwa od 01.05 do 14.06.2023.

Aktywacja jest wsparta szeroką komunikacją in-store i digital. NAV agency odpowiada za opracowanie koncepcji aktywacji, kreację, projektowanie i development strony oraz kompleksową organizację i obsługę prawną loterii.

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Znaczenie” - Raport Roczny Ergo Hestii z instalacją artystyczną
ERGO Hestia opublikowała Raport Roczny za rok 2023, zatytułowany „Znaczenie”. Składa się on z dwóch części: publikacji oraz instalacji artystycznej - stworzonej przez artystkę Ewę Cieniak - którą podziwiać można w sopockiej centrali firmy.
Pepsi głównym partnerem SBM FFestival 2024
Pepsi po raz kolejny łączy siły z SBM tym razem przy okazji 8. edycji SBM FFestival. Marka została oficjalnym partnerem tegorocznej edycji festiwalu, który odbędzie się między 29 a 31 sierpnia na warszawskim AWF. Pepsi ogłasza także swoich ambasadorów, których nie zabraknie na specjalnej scenie marki podczas SBM FFestival. Mowa o ekipie DRE$$CODE oraz raperze Kinny Zimmer, którzy...
Streetcom realizuje kampanie dla 4 marek Bunge
Agencja Streetcom odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii influencerskich dla czterech brandów z portfolio BUNGE: Eleplant, Finuu, Wawrzyniec oraz Smakowita. W ramach wygranego przetargu agencja realizuje kampanie Influencer marketingowe i seedingowe wg uzgodnionych harmonogramów do końca 2024 roku. Głównym celem realizowanych działań jest zwiększanie...
XXIV Kongres PR. Sztuczna inteligencja, kryzys i technologie
Przeżywamy okres dynamicznego rozwoju technologii, w tym zwłaszcza sztucznej inteligencji. Generowanie grafik na podstawie opisów oraz boty prowadzące naturalne rozmowy zmieniają procesy komunikacyjne. Dla branży PR to początek nowej ery, pełnej szans, ale także potencjalnych zagrożeń i źródeł kryzysów wizerunkowych. Wszystkie te kwestie podejmą eksperci, którzy zgromadzą...
Aleph dla marki Perła - kampania na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) oraz Media Group przygotowały na Spotify kampanię pt. „Niesie do przyjaciół” dla marki Perła (Browary Lubelskie S.A.).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764