logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Najnowsze funkcjonalności Amway Mobile od Opus B

  PR 11.02.2021, przeczytano 607 razy
ilustracja

Truvivity Harmony Plan by Nutrilite to kolejny dodatek w Amway Mobile. Nowe rozwiązania technologiczne aplikacji tworzy zespół Opus B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-najnowsze-funkcjonalnosci-amway-mobile-od-opus-b,390196,artykul.html

Opus B przygotował dla Amway Truvivity Harmony Plan by Nutrilite- nowe narzędzie w ramach aplikacji Amway Mobile. Najnowsza funkcjonalność umożliwia użytkownikom stworzenie personalizowanego „beauty planu”, uwzględniającego potrzeby skóry oraz proste rytuały dostosowane do pory dnia.

Truvivity Harmony Plan pozwala na pogłębienie wiedzy o produktach z kategorii nutrikosmetyków i kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Aplikacja przypomina o regularnym dbaniu o siebie, jak i podpowiada drobne rytuały, np.: poranny stretching, ćwiczenia oddechowe oraz yoga twarzy, które wplecione w codzienny rytm mają ułatwić osiągnięcie zewnętrznego piękna i wewnętrznej równowagi.

Opus B odpowiada za user flow, UX, design i development narzędzia, a także za launch na siedmiu rynkach europejskich wraz z przygotowaniem materiałów komunikacyjnych.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764