logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: NAV agency dla marki Capri-Sun

  PR 19.06.2024, przeczytano 535 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem czerwca marka Capri-Sun wystartowała z konkursem w marketach Dino ,,Rodzinny fun z Capri-Sun!”. Do wygrania jest aż 240 atrakcyjnych nagród. Konkurs jest szeroko komunikowany i wspierany materiałami digital i in-store.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nav-agency-dla-marki-capri-sun,404688,artykul.html

Marka Capri-Sun wie co to dobra, rodzinna zabawa, dlatego w najnowszym konkursie zabiera całą rodzinę na niesamowitą przygodę. Pomogą w tym fantastyczne nagrody, które skupiają się przede wszystkim na wspólnych doświadczeniach, które na długo pozostaną w pamięci.

ilustracjastrzałka

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić dowolny produkt Capri-Sun w marketach Dino, zachować paragon i opisać swój pomysł na rodzinny fun z Capri-Sun na stronie rodzinnyfun.pl. Najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone. W ramach nagród głównych przewidzianych jest aż 40 zestawów ośmiu biletów do Energylandii wraz z 3000 zł na wydatki, a w ramach nagród dodatkowych 200 bonów towarowych do marketów Dino o wartości 200 zł. Konkurs trwa od 03.06 do 30.06.2024 r.

Aktywacja jest wsparta komunikacją digital i in-store. NAV agency odpowiada za dobór mechaniki aktywacji, kreację, projektowanie i development strony oraz kompleksową organizację i obsługę konkursu.

Źródło: NAV agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Za nami Scena Jutra 2025! Fotorelacja
W dniach 14–15 kwietnia Pałac Kultury i Nauki w Warszawie stał się centrum kreatywności i nowoczesnych technologii scenicznych za sprawą VII edycji międzynarodowej konferencji Scena Jutra. Wydarzenie zgromadziło ponad 120 prelegentów z 10 krajów, 40 wystawców oraz blisko 2000 uczestników reprezentujących świat kultury, sztuki i branży technologicznej.
Amuse 3.0 - narzędzie GenAI zoptymalizowane dla sprzętu AMD
Generatywne AI właśnie stało się lepsze i szybsze na komputerach z kartami graficznymi AMD Radeon i procesorami AMD Ryzen AI. Dzięki współpracy z Stability AI w najnowszej wersji Amuse 3.0 Beta można korzystać z modeli zoptymalizowanych dla sprzętu AMD, dzięki czemu szybkość generowania wzrosła ponad 4-krotnie. Narzędzie to zostało też wyposażone w wysokiej jakości...
Bakalland sponsorem Motoru Lublin
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do grona sponsorów piłkarskiej drużyny Motor Lublin i została jej oficjalnym partnerem. Partnerstwo z klubem to element długofalowego zaangażowania marki w społeczny i gospodarczy rozwój Lubelszczyzny, m.in. poprzez tworzenie setek miejsc pracy. W zlokalizowanej na terenie woj. lubelskiego fabryce w Janowie...
Kasa Stefczyka promuje Kredyt Hipoteczny
14 kwietnia 2025 roku ruszyła nowa kampania reklamowa Kasy Stefczyka. Tym razem marka zachęca do skorzystania z Kredytu Hipotecznego, który ma oferować szczególnie atrakcyjne warunki. Nowy przekaz reklamowy odwołuje się do marzeń członków rodziny o własnym „M”, w którym każdy znajdzie swój własny kąt. Z Kasą Stefczyka można spokojnie...
Natalia Szroeder w kampanii Deichmann - Color Your Way
Każda historia zaczyna się od pierwszego kroku – to właśnie idea przewodnia kampanii Color Your Way, której ambasadorką została piosenkarka Natalia Szroeder. Tej wiosny, promując kolekcję sneakersów adidas dostępną w sklepach DEICHMANN, marka inspiruje do podążania własną drogą i spełniania marzeń, jednocześnie pokazując, że styl i pewność siebie idą w parze z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764