logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: NAV agency dla marki Capri-Sun

  PR 19.06.2024, przeczytano 230 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem czerwca marka Capri-Sun wystartowała z konkursem w marketach Dino ,,Rodzinny fun z Capri-Sun!”. Do wygrania jest aż 240 atrakcyjnych nagród. Konkurs jest szeroko komunikowany i wspierany materiałami digital i in-store.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nav-agency-dla-marki-capri-sun,404688,artykul.html

Marka Capri-Sun wie co to dobra, rodzinna zabawa, dlatego w najnowszym konkursie zabiera całą rodzinę na niesamowitą przygodę. Pomogą w tym fantastyczne nagrody, które skupiają się przede wszystkim na wspólnych doświadczeniach, które na długo pozostaną w pamięci.

ilustracjastrzałka

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić dowolny produkt Capri-Sun w marketach Dino, zachować paragon i opisać swój pomysł na rodzinny fun z Capri-Sun na stronie rodzinnyfun.pl. Najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone. W ramach nagród głównych przewidzianych jest aż 40 zestawów ośmiu biletów do Energylandii wraz z 3000 zł na wydatki, a w ramach nagród dodatkowych 200 bonów towarowych do marketów Dino o wartości 200 zł. Konkurs trwa od 03.06 do 30.06.2024 r.

Aktywacja jest wsparta komunikacją digital i in-store. NAV agency odpowiada za dobór mechaniki aktywacji, kreację, projektowanie i development strony oraz kompleksową organizację i obsługę konkursu.

Źródło: NAV agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764