logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nav agency i szlak espresso w loterii Lavazza

  PR 07.10.2022, przeczytano 578 razy
ilustracja

Marka Lavazza w czwartym kwartale 2022 stawia na promocje linii Lavazza Espresso Barista. Z tej okazji agencja NAV agency zorganizowała szereg aktywacji, w skład których wchodzi loteria, degustacje kawy w sieciach handlowych oraz szerokie wsparcie in-store.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nav-agency-i-szlak-espresso-w-loterii-lavazza,397512,artykul.html

Lavazza, skupiając się na promocji swoich wariantów espresso, rozpoczyna szereg ogólnopolskich aktywacji. „Ruszaj szlakiem espresso” jest najnowszą loterią Lavazza zorganizowaną przez NAV agency. Jej zwycięzcy udadzą się na wycieczkę do Włoch, której plan stworzony został przez Magdalenę Ciach-Baklarz z bloga Italia Poza Szlakiem. Całość wycieczki skupia się na poznawaniu espresso, odkrywaniu jego smaku i zwiedzaniu miejsc z nim związanych. Do wygrania są również zestawy ekspresów De’Longhi oraz kawy Lavazza Espresso Barista. Na każdego uczestnika loterii czeka prezent, w postaci e-booka „10 sposobów na espresso”, przygotowanego przez głównego trenera baristów Lavazza w Polsce, Arkadiusza Domurada. Loteria trwa od 01.10 do 15.11.2022 r.

Wraz z loterią startuje ogólnopolska akcja degustacyjna Lavazza Espresso Barista w wybranych sieciach handlowych. Aktywacje wsparte są ponadto szeroką komunikacją in-store i digital.

Za opracowanie koncepcji aktywacji, stworzenie materiałów kreatywnych oraz kompleksową obsługę loterii i degustacji odpowiada NAV agency.

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764