logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nav agency i szlak espresso w loterii Lavazza

  PR 07.10.2022, przeczytano 318 razy
ilustracja

Marka Lavazza w czwartym kwartale 2022 stawia na promocje linii Lavazza Espresso Barista. Z tej okazji agencja NAV agency zorganizowała szereg aktywacji, w skład których wchodzi loteria, degustacje kawy w sieciach handlowych oraz szerokie wsparcie in-store.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nav-agency-i-szlak-espresso-w-loterii-lavazza,397512,artykul.html

Lavazza, skupiając się na promocji swoich wariantów espresso, rozpoczyna szereg ogólnopolskich aktywacji. „Ruszaj szlakiem espresso” jest najnowszą loterią Lavazza zorganizowaną przez NAV agency. Jej zwycięzcy udadzą się na wycieczkę do Włoch, której plan stworzony został przez Magdalenę Ciach-Baklarz z bloga Italia Poza Szlakiem. Całość wycieczki skupia się na poznawaniu espresso, odkrywaniu jego smaku i zwiedzaniu miejsc z nim związanych. Do wygrania są również zestawy ekspresów De’Longhi oraz kawy Lavazza Espresso Barista. Na każdego uczestnika loterii czeka prezent, w postaci e-booka „10 sposobów na espresso”, przygotowanego przez głównego trenera baristów Lavazza w Polsce, Arkadiusza Domurada. Loteria trwa od 01.10 do 15.11.2022 r.

Wraz z loterią startuje ogólnopolska akcja degustacyjna Lavazza Espresso Barista w wybranych sieciach handlowych. Aktywacje wsparte są ponadto szeroką komunikacją in-store i digital.

Za opracowanie koncepcji aktywacji, stworzenie materiałów kreatywnych oraz kompleksową obsługę loterii i degustacji odpowiada NAV agency.

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764