logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nav agency odpowiada za kampanie dla sieci Rossmann

  PR 27.09.2021, przeczytano 532 razy
ilustracjastrzałka

Agencja NAV agency odpowiada za realizację kampanii dla Rossmann. Zachęca w niej do skompletowania wzorowej wyprawki szkolnej, w której oprócz nowego plecaka i piórnika znajdzie się również wiedza, o tym jak kształtować dobre nawyki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nav-agency-odpowiada-za-kampanie-dla-sieci-rossmann,393135,artykul.html

Łączona akcja promocyjno-edukacyjna podpowiada, jak skompletować wzorową wyprawkę. Element promocyjny przebiega pod hasłem „Skomponuj wzorową wyprawkę” i prezentuje produkty potrzebne do rozpoczęcia szkoły i przedszkola.

Z kolei w części edukacyjnej „Rossnę! z dobrymi nawykami” nie mogło zabraknąć porcji wiedzy o tym, jak kształtować dobre nawyki higieniczne i żywieniowe u dziecka.  Rossmann na tym aspekcie skupia się również w ramach programu „Rossnę!”. Dzięki tej wiedzy dziecko wie, kiedy powinno umyć ręce oraz nie zapomni o zjedzeniu drugiego śniadania. To pierwszy krok do tego, aby stało się samodzielne.

Kampania obejmuje telewizję, internet, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii, spot TV, komunikację digital i social media oraz materiały in-store odpowiada agencja NAV agency.

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga odsłona kampanii Lego Dziewczynki mogą wszystko
Wystartowała druga odsłona kampanii LEGO Dziewczynki mogą wszystko, przełamująca wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny...
Sec Newgate CEE buduje markę korporacyjną Perrigo Poland
Amerykańskie Perrigo jest największym graczem OTC w Stanach Zjednoczonych, pod względem przychodów znajduje się także w pierwszej dziesiątce firm OTC w Europie. Firma weszła na polski rynek w 2015 r. a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Perrigo starannie budowała swoje portfolio poprzez przejęcie firmy Omega Pharma, a następnie...
Marcin Dorociński zachęca do udziału w loterii „Moc Wygrywania”
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród to aż 1,5 mln zł.
Rusza kampania (Bez)cenne bezpieczeństwo Polskiego Związku Pracodawców Ochrona
Polski Związek Pracodawców Ochrona rozpoczyna kampanię informacyjno-edukacyjną (Bez)cenne bezpieczeństwo. Ma ona na celu dotarcie do sektora ochrony osób i mienia oraz jego klientów z informacją o zachodzących zmianach rynkowych, a szczególnie dotyczących kwestii rosnących kosztów prowadzonej działalności i cen za oferowane usługi ochrony....
Agencja WebTalk, oferująca działania full service digital, drogą wygranego przetargu pozyskała nowego klienta z segmentu FMCG. WebTalk odpowiada za stałą obsługę komunikacji marki Grycan w mediach społecznościowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764