logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nav agency wspiera Naturell w kampanii promującej wegańskie portfolio

  PR 21.11.2022, przeczytano 237 razy
ilustracjastrzałka

Marka Naturell należąca do USP Zdrowie poszerzyła ofertę suplementów diety w odpowiedzi na potrzeby osób na diecie roślinnej. Szeroko zakrojonymi działaniami kreatywnymi promującymi pojawienie się nowych produktów zajęła się NAV agency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nav-agency-wspiera-naturell-w-kampanii-promujacej-weganskie-portfolio,398050,artykul.html

Marka Naturell stale śledzi sytuację na rynku i odpowiada na dynamicznie zmieniające się potrzeby konsumentów. Trendy: wegański, wegetariański i fleksitariański zyskały na popularności, co wygenerowało potrzebę stworzenia produktów dopasowanych do potrzeb osób na diecie roślinnej – tak marka opracowała wegańską linię suplementów diety.

NAV agency rozpoczęła pracę nad kampanią dla Naturell od wypracowania koncepcji kreatywnej komunikacji oraz key visuali dla nowych produktów marki: Kompleks Vege, oraz Witamina D3 z alg. Stworzone materiały wizualne adaptowane były do wielu różnych formatów – od modułów gazetkowych, GDN-ów, postów w social media marki, aż po animacje produktowe i rozbudowane karty rich contentowe na stronie Naturell oraz e-aptek, będące „wizytówkami” nowych produktów.

Dodatkowym działaniem w ramach kampanii było wypracowanie koncepcji na aktywacje wspierające. Dla marki Naturell bardzo ważne było zwiększenie świadomości oraz tworzenie materiałów edukacyjnych. Tak we współpracy z twórcami przepisów z RoślinnieJemy powstał m.in. specjalny „Przepiśnik” wręczany klientom, którzy swoje życie związali lub zamierzają związać z przejściem na dietę roślinną.

W celu poszerzenia zasięgu dotarcia do grup docelowych NAV agency pomogło marce Naturell w opracowaniu koncepcji kreatywnej współpracy z influencerką – Zosią Chołoniewską, która od lat działa w zakresie edukowania na temat odpowiedzialnego i rozsądnego podejścia do diety roślinnej oraz aktywności.

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764