logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: New Balance z influencerkami w najnowszej kampanii dla Sizeer

  PR 27.02.2020, przeczytano 1498 razy
ilustracja

New Balance wystartował z nową kampanią dla sieci sklepów Sizeer. Do projektu zostały zaproszone influencerki Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja oraz Neen Nah, które prezentują najnowsze buty marki  w trendzie chunky shoes – model 608. Kampanii The Original Stories of 608 towarzyszy aktywacja konsumencka, w ramach której trzy osoby wyjadą razem z bohaterkami do Nowego Jorku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-new-balance-z-influencerkami-w-najnowszej-kampanii-dla-sizeer,385850,artykul.html

Model 608 ma odważną i masywną sylwetkę typową dla sportowych butów w stylu chunky shoes. A jego treningowy rodowód zapewnia wygodę i doskonałą amortyzację. Buty zyskały już miano must have, teraz w trzech nowych wersjach kolorystycznych trafiły do sieci sklepów Sizeer w Polsce.

New Balance do współpracy przy kampanii zaprosił trzy influencerki: Lexy Chaplin, Panią Ekscelencję i Neen Nah. Powstał dedykowany kontent, który pokazuje unikalny styl i charakter każdej z nich w połączeniu z modelem 608. Butem, który pozwala podkreślić różne stylizacje − zarówno te typowo miejskie, jak i bardziej sportowe.

Rozszerzeniem projektu jest aktywacja konsumencka w postaci konkursu na najlepszą stylizację. Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja oraz Neen Nah ze swoich followersów wyłonią po jednej osobie, którą zabiorą na wyjazd do Nowego Jorku. Dziewczyny mają różne charaktery, wywodzą się z różnych środowisk i reprezentują trzy odmienne style modowe. W Nowym Jorku będą przewodniczkami dla całej grupy i bazując na swoim stylu oraz zainteresowaniach opowiedzą trzy oryginalne historie związane z modą, muzyką i jedzeniem.

Za produkcję sesji zdjęciowej odpowiada New Balance, a pomocy w stworzeniu kontentu udzieliła agencja Life on Mars. Materiały kampanijne można zobaczyć we wnętrzach sklepów Sizeer, na landing page, w kanałach social media sieci oraz marki New Balance, a także zaproszonych do projektu influencerek.

Kampania wystartowała 17 lutego i zakończy się 8 marca. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 2 marca.

Źródło: New Balance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki będzie świętować 20-lecie na targach Fespa
Mimaki Europe, producent technologii druku i cięcia do drukarek atramentowych, zaprezentuje najnowszą technologię druku UV, w tym zupełnie nowe produkty, na targach FESPA Global Print Expo 2024 (19–22 marca 2024). Jako oficjalny partner FESPA w zakresie doskonalenia UV Mimaki zaprezentuje niektóre ze swoich najbardziej zaawansowanych, energooszczędnych rozwiązań...
146. Tyle dzieci odebrało sobie życie w zeszłym roku. Dlatego dziś, 23 lutego, w Światowy Dzień Walki z Depresją, wiele polskich miast opuści flagi samorządowe do połowy masztu lub przywiesi do nich kir. Startuje ogólnopolska kampania „Żałoba 146 rodzin” Fundacji Słonie na Balkonie. Za strategią i kreacją stoi DDB Warszawa.
Gabi Drzewiecka nową ambasadorką marki Technics
Technics ogłasza nawiązanie współpracy ambasadorskiej z Gabi Drzewiecką. Energia, profesjonalizm oraz zamiłowanie do świata dźwięku dziennikarki, idealnie współgrają z wartościami, jakimi marka kieruje się już od ponad pół wieku.
Van Purr przedłuża współpracę z Dziadkiem do orzechów
Producent piwa Karpackie, Van Pur, podjął dezycję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to kolejny rok współpracy między marką a agencją.
Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wybrało nowy Zarząd
Podczas Walnego Zgromadzenia Członków Związku Firm Public Relations, które odbyło się 22 lutego 2024 roku, wybrano nowy Zarząd, w którego skład weszło pięć kobiet, reprezentantek czołowych agencji public relations w Polsce. Prezeską została Katarzyna Życińska (CEO 38 Content Communication). W Zarządzie znalazły się również Helena Korniejew...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764