logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Niestandardowa realizacja Valentino na nośnikach Warexpo

  PR 19.10.2020, przeczytano 415 razy
ilustracjastrzałka
Fot. Ewelina Lach / Warexpo

Reklama OOH może być świetnie zaprojektowana, budzić sensację, a do tego może być elegancka, ekskluzywna i elektryzująca. Spółka Warexpo po raz kolejny połączyła rozwiązania wystawiennicze z elementami reklamy ulicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-niestandardowa-realizacja-valentino-na-nosnikach-warexpo,388855,artykul.html

Światło, szkło, złoto i intensywna kolorystyka, to najważniejsze elementy instalacji stworzonej przez Warexpo dla marki Valentino. Nowy zapach Voce Viva, którego twarzą jest Lady Gaga, stał się tematem działań niestandardowych w nowoczesnych podświetlanych nośnikach ulicznych należących do spółki. Realizacja, rozświetla prestiżowe lokalizacje w centrum Warszawy - otoczenie Pałacu Kultury i Nauki i plac Trzech Krzyży.

- Cieszymy się z zaufania prestiżowego klienta. Innowacyjne wykorzystanie nośników ulicznych zawsze jest efektywne. Buduje szeroki zasięg zarówno w przestrzeni miasta jak i online. – mówi Joanna Karnowska key account manager Warexpo.

ilustracjastrzałka

W projekcie udało się połączyć klasyczne przeznaczenie nośnika ulicznego, czyli ekspozycję plakatów reklamowych z wykorzystaniem go jako gabloty wystawienniczej. To kolejna realizacja, którą spółka udowadnia, że odpowiednie podejście do reklamy OOH – szacunek do tkanki miasta, jego architektury, daje szerokie możliwości. Elegancki charakter kampanii, pokazuje, że taka forma reklamy jest doskonała również w komunikacji marek ekskluzywnych.

ilustracjastrzałka

Źródło: Warexpo sp. z o.o.

www.warexpo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao S.A. startuje z serią biznesowych podcastów pod tytułem „Pekaonomia”. Do świata finansów i bankowości zaprasza Paweł Jurek, rzecznik prasowy banku.
Logo Mbanku: to samo, ale lepiej dopasowane do cyfrowego świata
Niektóre elementy kolorowego logotypu mBanku właśnie się zmieniły – w sposób niezauważalny dla większości odbiorców. Profesjonaliści zwrócą jednak uwagę na nową czcionkę, nieznacznie zmienione proporcje kolorowych pasków oraz zaktualizowaną paletę barw. Zmiany jeszcze lepiej dopasują znak banku do cyfrowych ekranów. Elementy...
W weekend rozpocznie się montaż neonu, który po renowacji sfinansowanej przez PZU, ponownie zabłyśnie na dachu kamienicy na Placu Kościuszki we Wrocławiu. Reklama „Ubezpiecz mieszkanie w PZU” to jeden z najbardziej znanych wrocławskich neonów, który od lat tworzy historyczny krajobraz tego miasta.
Klip promujący polską literaturę na świecie - New Books from Poland 2020
Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący światową wizytówką tegorocznego wyboru najciekawszych i najbardziej inspirujących książek polskich autorów przedstawionego w angielskojęzycznym katalogu o tym samym tytule.Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący...
Sens pracy w kampanii PZU
Bohaterami kampanii, tak jak w ubiegłym roku, są pracownicy największego polskiego ubezpieczyciela, którzy przez pryzmat swoich doświadczeń zastanawiają się, czym jest dla nich sens w pracy. Kampania opiera się na wypowiedziach pracowników z różnych obszarów biznesowych. Wspólne dla wszystkich jest to, że praca w PZU daje każdemu z nich poczucie sensu i satysfakcji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764