logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nivea rusza z loterią „Pielęgnuj i wygrywaj”

  PR 30.08.2021, przeczytano 525 razy
ilustracja

Wystartowała loteria NIVEA, w której do wygrania jest ponad 1000 nagród. Za organizację loterii odpowiada agencja NAV agency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nivea-rusza-z-loteria-_pielegnuj-i-wygrywaj_,392791,artykul.html

Ogólnopolska loteria „Pielęgnuj i wygrywaj” rozpoczęła się 26 sierpnia i potrwa do 6 października 2021 roku.

Loteria „Pielęgnuj i wygrywaj” – zasady i nagrody

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić dowolny produkt z portfolio kosmetyków NIVEA i zarejestrować paragon. Do wygrania jest 18 smartfonów Samsung Galaxy S21 5G w losowaniach tygodniowych oraz 30 smartwatchów Samsung Galaxy Watch Active2 i 1000 zestawów kosmetyków NIVEA w losowaniach natychmiastowych.

Szeroka komunikacja loterii NIVEA

Loteria NIVEA będzie szeroko komunikowana w digitalu, reklamie TV oraz na POSM w punktach sprzedaży na terenie całej Polski.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej, dobór partnera, kreację, obsługę oraz kompleksową organizację prawną loterii odpowiada agencja NAV agency.

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie
Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia...
Heinz stworzył wyspę Fortnite
Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764