logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Nobeautyinplastic, czyli nowa wystawa w ramach Project Art Gallery

  PR 16.03.2021, przeczytano 722 razy
ilustracjastrzałka

Każdego roku co najmniej 8 milionów ton plastiku trafia do mórz i oceanów, zagrażając ponad 600 gatunkom morskim. Naukowcy szacują, że w 2050 roku w morzach i oceanach będzie więcej plastiku niż ryb! W walce o zmniejszenie zanieczyszczeń zagrażających naszemu zdrowiu i życiu niezwykle ważne są odpowiednie działania i uświadamianie społeczeństwa o wielkiej skali tego globalnego problemu. VIVO! Lublin, z myślą o promowaniu proekologicznych postaw wśród swoich klientów, zorganizowało w przestrzeni lokalu Project Art Gallery wyjątkową wystawę fotografii autorstwa Daniela Petryczkiewicza #NoBeautyInPlastic. Ekspozycję można podziwiać do końca kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nobeautyinplastic%2C-czyli-nowa-wystawa-w-ramach-project-art-gallery,390646,artykul.html

Po raz pierwszy do Lublina zawitała wyjątkowa wystawa fotografii autorstwa Daniela Petryczkiewicza #NoBeautyInPlastic, która zwraca uwagę na problem nadmiernego zanieczyszczenia naszej planety tworzywami sztucznymi. Każdego dnia produkujemy mnóstwo śmieci, przyczyniając się tym samym do zbliżającej się wielkimi krokami katastrofy klimatycznej. Jak będzie wyglądało nasze życie, jeżeli nie ograniczymy zużycia plastiku i generowania niebezpiecznych dla zdrowia i środowiska odpadów? Przekonać się można o tym oglądając niesamowite zdjęcia Daniela Petryczkiewicza, którego prace uświadamiają nas, że „toniemy w plastiku” i musimy bardzo szybko działać, aby uratować świat przed zalewającymi nas zanieczyszczeniami.

ilustracjastrzałka

- Kolejnym przystankiem na trasie wystawy projektu #NoBeautyInPlastic jest Lublin. Bardzo dziękuję VIVO! oraz Project Art Gallery za możliwość pokazania prac. Cieszy mnie to podwójnie, ponieważ dzięki obecności tych fotografii w przestrzeni centrum handlowego wchodzą one bezpośrednio w dialog z konsumentami, zadają pytania o naszą konsumpcję i styl życia. Mam nadzieję, że pobudzą także do refleksji – mówi Daniel Petryczkiewicz, autro projektu #NoBeautyInPlastic. - Żyjemy w świecie obrazkowym. Jeśli obraz nie przyciągnie naszej uwagi, ginie. A ja chcę przyciągnąć uwagę do najważniejszego problemu naszego świata – katastrofy planetarnej – dodaje.

ilustracjastrzałka

Wystawa #NoBeautyInPlastic dostępna jest w lokalu Project Art Gallery, na poziomie +1 VIVO! Lublin, w godzinach otwarcia centrum handlowego.

ilustracjastrzałka

- Zdając sobie sprawę z tego, że świadome działania jednostek mogą przyczynić się do zapoczątkowania pozytywnych zmian na skalę globalną, zdecydowaliśmy się zaprezentować naszym klientom wyjątkową wystawę „NoBeautyInPlastic”. Tym samym chcielibyśmy zachęcić wszystkich lublinian, aby dokonywali świadomych wyborów konsumenckich i ograniczyli zużycie plastiku w życiu codziennym. Z pewnością taka zmiana nawyków przyjdzie dużo łatwiej po objerzeniu wystawy genialnych fotografii wykonanych przez Daniela Petryczkiewicza – mówi Katarzyna Wojciechowska-Wójcik, Dyrektor VIVO! Lublin.

ilustracjastrzałka

Źródło: VIVO! Lublin

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764