logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nobilia przeszła rebranding

  PR 06.06.2022, przeczytano 1003 razy
ilustracja

Nobilia, obecna od dwóch dekad na polskim i zagranicznym rynku, zdecydowała się na rebranding. Odnowiony wizerunek ma podkreślać elegancję i jakość premium.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nobilia-przeszla-rebranding,396171,artykul.html

- Nowy wygląd Nobilii, na który przygotowywaliśmy się od wielu miesięcy, nie oznacza zmiany jakości naszych produktów. Wprost przeciwnie, zmienionym logo chcemy w jeszcze większym stopniu podkreślać ekskluzywność, estetykę oraz unikalność naszych zestawów prezentowych. Mamy nadzieję, że nowa odsłona Nobilii przypadnie do gustu naszym Klientom – komentuje Anna Garmada, właścicielka marki Nobilii.

Twórcy Nobilii powierzyli rebranding warszawskiej agencji kreatywnej Od kuchni, specjalizującej się w sektorze food & lifestyle. Agencja od grudnia 2021 r. zajmuje się bieżącą obsługą komunikacyjną marki.

- Ponadczasowość była od początku wpisana w strategię marki. Nowy font zastosowany w logotypie jest więc prosty i klasyczny. Usunęliśmy z niego wstążkę, która w ciągu ostatnich lat stała się niejako symbolem marki. Nobilia pozostała w niezmienionych barwach, by zachować spójność z poprzednią wersją logotypu. Nie zmieniliśmy również claimu: "Prezenty ze smakiem», który jest wciąż aktualny i atrakcyjny" – podkreśla Magdalena Malutko, CEO agencji Od kuchni.

Marka zdradza, że rebranding identyfikacji wizualnej nie jest jedyną zmianą, jakiej mogą się spodziewać klienci. O kolejnych propozycjach uaktualniania Nobilii jej twórcy będą informować w przyszłych kwartałach. Na ten moment skupiają się na dotarciu z nowym logotypem do stałych oraz potencjalnych klientów.

ilustracjastrzałka

stare logo

Źródło: Od kuchni

www.odkuchni.co

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764