Nobilia, obecna od dwóch dekad na polskim i zagranicznym rynku, zdecydowała się na rebranding. Odnowiony wizerunek ma podkreślać elegancję i jakość premium.
- Nowy wygląd Nobilii, na który przygotowywaliśmy się od wielu miesięcy, nie oznacza zmiany jakości naszych produktów. Wprost przeciwnie, zmienionym logo chcemy w jeszcze większym stopniu podkreślać ekskluzywność, estetykę oraz unikalność naszych zestawów prezentowych. Mamy nadzieję, że nowa odsłona Nobilii przypadnie do gustu naszym Klientom – komentuje Anna Garmada, właścicielka marki Nobilii.
Twórcy Nobilii powierzyli rebranding warszawskiej agencji kreatywnej Od kuchni, specjalizującej się w sektorze food & lifestyle. Agencja od grudnia 2021 r. zajmuje się bieżącą obsługą komunikacyjną marki.
- Ponadczasowość była od początku wpisana w strategię marki. Nowy font zastosowany w logotypie jest więc prosty i klasyczny. Usunęliśmy z niego wstążkę, która w ciągu ostatnich lat stała się niejako symbolem marki. Nobilia pozostała w niezmienionych barwach, by zachować spójność z poprzednią wersją logotypu. Nie zmieniliśmy również claimu: "Prezenty ze smakiem», który jest wciąż aktualny i atrakcyjny" – podkreśla Magdalena Malutko, CEO agencji Od kuchni.
Marka zdradza, że rebranding identyfikacji wizualnej nie jest jedyną zmianą, jakiej mogą się spodziewać klienci. O kolejnych propozycjach uaktualniania Nobilii jej twórcy będą informować w przyszłych kwartałach. Na ten moment skupiają się na dotarciu z nowym logotypem do stałych oraz potencjalnych klientów.
stare logo
Źródło: Od kuchni