logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nośniki informacji wizualnej na miejskich plażach Dzielnicy Wisła

  PR 02.08.2016, przeczytano 917 razy
ilustracjastrzałka

W pierwszej połowie lipca brytyjski dziennik „The Guardian” wybrał 10 najlepszych miejskich plaż w Europie. W ścisłej czołówce obok Kopenhagi, Paryża, Amsterdamu czy Berlina znalazła się Warszawa. Jest to nie lada wyróżnienie i do tego w pełni zasłużone. Dzielnica Wisła rozwija się z każdym rokiem i właśnie zyskała całkiem nowe punkty informacji dla plażowiczów. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nosniki-informacji-wizualnej-na-miejskich-plazach-dzielnicy-wisla,29482,artykul.html

Tereny rozciągające się wzdłuż Wisły to zdecydowanie przestrzeń, którą możemy się chwalić. To tu wraz z nadejściem sezonu letniego bije serce miasta, to tu od rana do nocy spotykają się mieszkańcy stolicy, aby w nieformalnej atmosferze spędzić czas na świeżym powietrzu. Ta unikalna przestrzeń zmienia się bardzo dynamicznie i co ważne, zajmuje istotne miejsce w perspektywicznych planach miasta stołecznego Warszawa. Nowe projekty inwestycyjne i rewitalizacyjne, a także bieżące aktywności na nadwiślańskich terenach realizowane są pod hasłem Dzielnica Wisła.

Najnowszą inicjatywą realizowaną na zlecenie miasta jest projekt „Plażowy”, w ramach którego uruchomionych zostało sześć punktów plażowych: na Nowym Bulwarze, Płycie Desantu oraz plażach Żoliborz, Rusałka, Poniatówka i Saska. W lokalizacjach tych znajdują się wypożyczalnie sprzętu rekreacyjnego, odbywają się tam liczne animacje i wzorem najlepszych przykładów z zagranicy – są to jednocześnie punkty informacyjne, opatrzone spójnym i przejrzystym systemem oznaczeń. Od teraz poruszanie się po nabrzeżach będzie znacznie łatwiejsze, a turyści nie będą potrzebowali „wtajemniczonych” przewodników, aby odnaleźć wszystkie atrakcje czekające nad Wisłą w sezonie letnim. Za nośniki informacji wizualnej posłużą cztery kontenery wykonane przez zespół Advertis.



Zależało nam przede wszystkim na przejrzystości komunikatu. Zaprojektowane pawilony nie przytłaczają naturalnego, plażowego krajobrazu, a jednocześnie są widoczne i dostępne dla wszystkich odwiedzających
– mówi Piotr Wielgórski, menadżer projektu.

Utrzymane w kolorystyce charakterystycznej dla identyfikacji działań podejmowanych w ramach Dzielnicy Wisła sześciany, wyznaczają teren aktywności „plażowych”, którzy służyć będą pomocą i wiedzą wszystkim odwiedzającym. Pawilony o wymiarach trzy na trzy metry pokryte są grafikami ze znakami nawigacyjnymi, które określają odległości do poszczególnych lokalizacji. Na jednej ze ścian znajduje się także szczegółowa mapa nadwiślańskich terenów, na której zaznaczone zostały wszystkie miejsca warte wizyty oraz atrakcje, z podziałem na kategorie: Sport i Rekreacja, Żegluga Wiślana, Rozrywka i Gastronomia, Stacje rowerów miejskich Veturilo.

Punkty informacyjne to zdecydowanie element, którego brakowało nad Wisłą. Ogólnodostępne miejskie plaże funkcjonować będą aż do połowy września.

Źródło: Advertis

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Garden of Words Group w nowej identyfikacji wizualnej
Grupa Agencji Garden of Words jako jeden z liderów w branży, stale rozwija swoją działalność, oferując wszechstronne kompetencje w obszarze zintegrowanej komunikacji. Dynamicznemu rozwojowi towarzyszą zmiany w identyfikacji wizualnej grupy. Garden of Words Group zyskała między innymi odświeżone logo, nową stronę internetową i zaktualizowany layout (m.in. kolorystyka,...
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki w obszarze BTL i digital. 
Główka Pracuje w kampanii Ingka Centres
Ingka Centres, firma zarządzająca obiektami handlowymi rozpoczyna kampanię pod nazwą Główka Pracuje, w ramach której stworzyła nową, interaktywną przestrzeń ‒ Umysłową Siłkę. Siłka oferuje różnorodne aktywności poprawiające sprawność umysłową, by efektywniej przyswajać wiedzę oraz przetwarzać i zapamiętywać informacje. Umysłowa Siłka...
Freelancehunt: Rośnie liczba firm bazujących na freelancerach
Około 20% firm zarejestrowanych na miedzynarodowym portalu Freelancehunt.com zatrudnia więcej freelancerów niż pracowników na etat. Dotyczy to również Polski. Przedsiębiorcy coraz częściej sięgają po freelancerów ze względu na dużą dostępność i wybór specjalistów, gwarancję skuteczności oraz zdecydowanie niższe koszty...
Panasonic Connect Co., Ltd. zaopatrzy Igrzyska Olimpijskie w Paryżu 2024, trwające od 26 lipca do 11 sierpnia oraz następujące po nich Igrzyska Paraolimpijskie, od 28 sierpnia do 8 września, w najnowocześniejsze technologie audiowizualne. Jako jeden z kluczowych sponsorów, Panasonic dostarczy zaawansowane projektory i monitory profesjonalne, sprzęt do produkcji transmisji live i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764