logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Novar - dostawca stojaków reklamowych produkuje automaty do dezynfekcji rąk

  PR 13.07.2020, przeczytano 2612 razy
ilustracja

Rodzinna firma Novar z okolic Torunia dzięki gwarancjom kredytowym Banku Gospodarstwa Krajowego nie tylko przetrwała pandemię, ale także zdołała uruchomić innowacyjny projekt, pomagający w walce z rozprzestrzenianiem się koronawirusa. Rozpoczęła produkcję automatów do dezynfekcji rąk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/novar----dostawca-stojakow-reklamowych-produkuje-automaty-do-dezynfekcji-rak,387763,artykul.html

Mieszcząca się w Krobii pod Toruniem firma Novar, od 25 lat produkuje stojaki reklamowe i ekspozycyjne. W czasie pandemii uniknęła redukcji zatrudnienia, podejmując się produkcji automatów do dezynfekcji. Novar potrzebował jednak kredytu i jego zabezpieczenia, aby zrealizować projekt możliwie najszybciej.

- Nie mieliśmy takich pieniędzy, żeby o własnych siłach uruchomić produkcję w tak krótkim terminie i o takiej skali. Z pomocą przyszły nam Bank Ochrony Środowiska i Bank Gospodarstwa Krajowego - mówi Mariusz Romanowski, współwłaściciel firmy Novar. Jak podkreśla, pomoc banków dotarła „w rekordowo krótkim czasie".

Novar zatrudnił zespół elektroników do zaprojektowania zaawansowanego układu sterującego pracą urządzeń do dezynfekcji. Za sprawą dodatkowego zasilania bateryjnego oferowane przez firmę automaty można ustawić w dowolnym miejscu, a ich używanie jest bezdotykowe. W komplecie dostarczany jest też płyn do dezynfekcji.

Marcin Wiecki, dyrektor Regionu Kujawsko-Pomorskiego w Banku Gospodarstwa Krajowego jest zdania, że polscy przedsiębiorcy należą do najbardziej kreatywnych w Europie, potrafią również dostosować się do szybko zmieniających się warunków rynkowych. W opinii Wieckiego, są jednak zdarzenia, na które ciężko się przygotować, takie jak pandemia koronawirusa.

- Bank Gospodarstwa Krajowego aktywnie włączył się w przygotowanie systemowych rozwiązań, które pomagają przedsiębiorcom przetrwać ten trudny czas i wrócić do normalnej działalności - podkreśla Marcin Wiecki.

Jak mówi Łukasz Kozioł, dyrektor Departamentu Zarządzania Produktami w Banku Ochrony Środowiska, to właśnie BOŚ był jednym z pierwszych banków, który wdrożył do swojej oferty nowe warunki gwarancji Banku Gospodarstwa Krajowego.

- Spółka Novar skorzystała z gwarancji Biznesmax, czyli instrumentu dostępnego dla firm mikro-, małych i średnich. Zaletą tej gwarancji jest między innymi to, że jest ona bezpłatna i zabezpiecza nawet 80 proc. kwoty kredytu przeznaczonego na finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć - mówi Łukasz Kozioł.

Źródło: Centrum Prasowe PAP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764