logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Now it's your move to write your own story: Jeremy Sochan w kampanii 4Move

  PR 13.05.2024, przeczytano 312 razy
ilustracjastrzałka

Trwa najnowsza kampania 360 marki 4Move, której ambasadorem jest gwiazda koszykówki – Jeremy Sochan. Agencja Ancymony odpowiada za koncepcję kreatywną oraz nadzór produkcyjny.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-now-it-s-your-move-to-write-your-own-story%3A-jeremy-sochan-w-kampanii-4move,404197,artykul.html

4Move to dynamiczne rozwijająca się marka napojów izotonicznych z portfolio FoodCare. Produkty 4Move przeznaczone są dla osób uprawiających sport wyczynowo i rekreacyjnie, a także dla tych, którzy preferują  aktywny styl życia. 

Ambasadorem marki został Jeremy Sochan, utalentowany polsko-amerykański koszykarz.  

Współpraca z Jeremym była ogromną przyjemnością. Pomimo swoich sukcesów, jest skromnym i bardzo pracowitym człowiekiem, co pozwoliło nam w krótkim czasie wykonać kawał naprawdę dobrej roboty. Oprócz spotów i sesji zdjęciowej, zrealizowaliśmy także materiały dodatkowe i stworzyliśmy kontent na social media klienta, który na samym TikToku wygenerował ponad 5 milionów wyświetleń. Plan zdjęciowy z gwiazdą zawsze stanowi wyzwanie, ale ekipa produkcyjna stanęła na wysokości zadania i sądzę, że efekty mówią same za siebie - komentuje Roksana Wantulok, art directorka w Ancymonach. 

Jeremy to nie tylko wybitny sportowiec i przesympatyczny człowiek, ale przede wszystkim profesjonalista. Praca na planie była czystą przyjemnością, a jego fantastyczna energia i poczucie humoru udzielało się absolutnie wszystkim. W kreacji postawiliśmy na prosty, ale mocny przekaz. Zależało nam na tym, aby osadzić Jeremiego w historii, która jest dla niego naturalna, bo właśnie jego naturalność w sposobie bycia jest tym, co go wyróżnia. Z połączeniu dwóch tak silnych marek (Sochan + 4Move) wyszła kampania, obok której nie da się przejść obojętnie - dodaje Wojciech Papuziński, creative director w Ancymonach.

Agencja Ancymony odpowiada za przygotowanie bilboardu sponsorskiego, scenariusz i opracowanie spotu 15-sekundowego, koncepcję sesji fotograficznej pod nośniki OOH, POS, materiały do digitalu, a także koncepcję, realizację i montaż Tik Toków oraz reelsów na Instagram. 

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyboru Jeremiego na ambasadora marki 4Move. Podobnie jak dla nas, nie ma dla niego rzeczy niemożliwych. Na parkiecie to waleczny, nieustępliwy i zadziorny zawodnik, a w życiu to pozytywny, wartościowy oraz rodzinny człowiek. Jest autentyczny oraz otwarty i doskonale pasuje do portfolio napojów 4MOVE, które kierujemy do młodych aktywnych ludzi, uprawiających sport i mających pasję. Czyli takich, jak on  - mówi Patrycja Giurko, Dyrektor Kategorii Napoje, FoodCare.

Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Pink Media

Organizacja planu zdjęciowego była dla nas sporym wyzwaniem. Mieliśmy jeden możliwy termin realizacji, ograniczoną czasowo dostępność Jeremiego, niepewną pogodę oraz sporo materiałów do realizacji. Na wypadek złej pogody, byliśmy zabezpieczeni alternatywną lokacją wewnętrzną, natomiast bardzo zależało nam na zdjęciach plenerowych na nowoczesnym boisku spełniającym standardy wyznaczone przez amerykańską ligę NBA. Podczas planu cały czas sprawdzaliśmy w jakim tempie zbliża się do nas deszcz. Równo o godzinie 16:00 skończyliśmy nagrywać ostatnie ujęcie i wtedy zaczęło intensywnie padać. Mieliśmy szczęście! - komentuje Maja Turek, producentka, Pink Media.  

Za media odpowiada Initiative Media, za sesję fotograficzną Borys Borecki, a za reżyserię - Jakub Leszko

Kampania obecna jest w telewizji, digitalu oraz OOH. Po stronie agencji za przygotowanie kampanii odpowiedzialni byli: Joanna Jastrzębska (nadzór produkcji i project management), Roksana Wantulok (art directorka, operatorka, montażystka i mistrzyni Tik Toka), Emilia Czerwiec (nadzór liderski), Wojciech Papuziński (nadzór kreatywny), Bartłomiej Pałacki (wsparcie copywriterskie).  

Tik Toki, które przygotowała Roksana Wantulok: 

Źródło: Agencja Ancymony

www.ancy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eksperci i naukowcy na rzecz kampanii „Zdrowie w zasięgu”
Rusza ogólnopolska kampania „Zdrowie w Zasięgu”, mająca na celu promowanie osiągnięć i potencjału nowoczesnej medycyny, wynikających z rozwoju telekomunikacji, zwłaszcza usług mobilnych. Kampania organizowana jest przez bloga „Na fali nauki” przy współpracy ekspertów i naukowców.
Samoregulacja ds. etycznej reklamy suplementów diety
Rada Reklamy wypracowała najbardziej aktualną w Polsce, kompleksową samoregulację ds. etycznej reklamy suplementów diety. Samoregulacja stała się ważną częścią Kodeksu Etyki Reklamy. Rada Reklamy jest dumna, że branża reklamowa stworzyła i wprowadziła do Kodeksu Etyki Reklamy ten dokument. Dzięki niemu Rada Reklamy zrobiła kolejny pionierski krok, aby zwiększyć...
VML z wyróżnieniem w raporcie Agencja Reklamowa Roku
Podczas uroczystej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych redakcja Media Marketing Polska przyznała nagrody dla najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, w tym dla VML. 
Orion Woman: kreowanie marki osobistej
14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w...
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764