logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowa aranżacja salonów Suzuki Motor Poland

  PR 28.08.2019, przeczytano 1416 razy
ilustracjastrzałka

Suzuki Motor Poland na nowo aranżuje salony sprzedaży. Jest to odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów, którzy poszukują inspiracji, indywidualności i prywatności. Autorem konceptu wizualnego nowych salonów jest agencja Communication Unlimited.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-aranzacja-salonow-suzuki-motor-poland,383737,artykul.html

Salon Suzuki Motor Poland przy ul. Połczyńskiej w Warszawie nie przypomina tradycyjnego salonu samochodowego.

- To miejsce, w którym klient spotyka się z marką, czyli jeden z najistotniejszych aspektów marketing mixu i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Dlatego nowy projekt salonów Suzuki został opracowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych klientów, ergonomii, funkcjonalizmu i nowoczesności – mówi Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland.

Nowy standard wizualny wprowadza jednolite zasady określające wygląd salonów sprzedaży. Opiera się na rekomendacjach Suzuki Motor Corporation, a końcowy kształt projektu został sformułowany lokalnie. Dominującymi kolorami w salonach są biel i czerwień.

ilustracjastrzałka

- Biel kojarzy się z japońskim pochodzeniem marki, ale również wysoką jakością i finezją. Jest doskonałym tłem dla prezentowania nowoczesnych produktów marki. Silnie zaznaczyliśmy również akcenty czerwieni, symbolu „S” w logo Suzuki. Płaszczyzny salonu kształtują srebrne akcenty, wielkoformatowe grafiki oraz panele z trójwymiarowymi symbolami Suzuki. Całość buduje aurę nowoczesności, zaawansowania technologicznego i jakości - mówi Maria Kowalewska, architekt, projektantka salonu Suzuki.

Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła, które gwarantują komfort i prywatność rozmów prowadzonych przez klientów. Szczególną atencją zostały otoczone dzieci, dla których przygotowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw. Zaprojektowane specjalnie na potrzeby Suzuki meble są minimalistyczne i funkcjonalne. Nowoczesny system oświetlenia kształtuje i rzeźbi przestrzeń, tworząc idealną atmosferę do prezentacji produktów marki, a lampy emitujące światło w kolorze niebieskim, oświetlają wnętrze do późnych godzin nocnych, tworząc unikatowy klimat wokół salonu.

ilustracjastrzałka

- Kontakt z salonem samochodowym to moment sprawdzenia autentyczności zaangażowania marki wobec swoich klientów. Konsumenci wymagają coraz większej indywidualizacji. Chcą, aby marki motoryzacyjne dopasowały się do ich stylu życia. Salony Suzuki są miejscami, które ma pokazywać to indywidualne podejście, odpowiadać na te potrzeby – mówi Rafal Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Suzuki Motor Poland w ciągu najbliższych dwóch lat zamierza zmienić wygląd wszystkich salonów dilerów samochodów w sieci. Odmieniony został już flagowy salon marki w Warszawie przy ul. Połczyńskiej oraz nowo otwarte salony Moto Horiz przy Trakcie Brzeskim i Matsuoka w Łodzi. W realizacji są kolejne lokalizacje w całej Polsce.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764