logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Portfolio: Nowa identyfikacja wizualna London City Airport

   16.03.2019, przeczytano 1514 razy
ilustracja

Lotnisko London City zaprezentowało nową identyfikację wizualną, która ma odzwierciedlać bardziej dynamiczny, żywy i współczesny wizerunek, nawiązujący do nowoczesnego Londynu. Oparty na motywie serca i wykorzystujący żywą kolorystykę system identyfikacji ma podkreślać rolę London City Airport jako najbardziej centralnego lotniska w Londynie – punktu w samym sercu miasta, ulubionego przez wielu pasażerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-identyfikacja-wizualna-london-city-airport,381671,artykul.html

Zmiany wizerunku wynikają z poszerzania się profilu podróżnych – do osób podróżujących służbowo dołączają ostatnio coraz liczniej turyści. Żywy niebieski kolor zastosowany w logo reprezentuje wyjątkową lokalizację London City Airport, w samym sercu zabytkowej londyńskiej Royal Docks w Newham, w pobliżu Tamizy. Wykorzystanie żywej zieleni nawiązuje z kolei do parków i terenów zielonych w Londynie. Nowa kolorystyka zrywa wyraźnie z dotychczasową, konserwatywną kombinacją szarości i błękitu.

Zupełnie nowy wygląd jest wciągający i wzbudzający emocje, z motywami projektowymi odzwierciedlającymi naszą lokalizację, naszą rolę w Londynie i zmieniającą się bazę klientów.” - mówi Neil Dillon, dyrektor marketingu w London City Airport.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Zadanie zbudowania nowego wizerunku i systemu identyfikacji powierzono londyńskiej agencji The Allotment, która oprócz żywych kolorów, zaproponowała także charakterystyczną typografię opartą na kroju Gilroy.

System został już wprowadzony na wszystkich platformach cyfrowych, a pozostałe elementy identyfikacyjne i oznakowania zostaną dostosowane do niego w ciągu najbliższych miesięcy. 11 marca rozpoczęła się outdoorowa kampania reklamowa, przygotowana przez agencję kreatywną Cravens, mająca za zadanie zaanonsować nowy wizerunek lotniska na terenie Londynu.

Źródło: London City Airport

www.londoncityairport.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764