logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Portfolio: Nowa identyfikacja wizualna London City Airport

   16.03.2019, przeczytano 639 razy
ilustracja

Lotnisko London City zaprezentowało nową identyfikację wizualną, która ma odzwierciedlać bardziej dynamiczny, żywy i współczesny wizerunek, nawiązujący do nowoczesnego Londynu. Oparty na motywie serca i wykorzystujący żywą kolorystykę system identyfikacji ma podkreślać rolę London City Airport jako najbardziej centralnego lotniska w Londynie – punktu w samym sercu miasta, ulubionego przez wielu pasażerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-identyfikacja-wizualna-london-city-airport,381671,artykul.html

Zmiany wizerunku wynikają z poszerzania się profilu podróżnych – do osób podróżujących służbowo dołączają ostatnio coraz liczniej turyści. Żywy niebieski kolor zastosowany w logo reprezentuje wyjątkową lokalizację London City Airport, w samym sercu zabytkowej londyńskiej Royal Docks w Newham, w pobliżu Tamizy. Wykorzystanie żywej zieleni nawiązuje z kolei do parków i terenów zielonych w Londynie. Nowa kolorystyka zrywa wyraźnie z dotychczasową, konserwatywną kombinacją szarości i błękitu.

Zupełnie nowy wygląd jest wciągający i wzbudzający emocje, z motywami projektowymi odzwierciedlającymi naszą lokalizację, naszą rolę w Londynie i zmieniającą się bazę klientów.” - mówi Neil Dillon, dyrektor marketingu w London City Airport.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Zadanie zbudowania nowego wizerunku i systemu identyfikacji powierzono londyńskiej agencji The Allotment, która oprócz żywych kolorów, zaproponowała także charakterystyczną typografię opartą na kroju Gilroy.

System został już wprowadzony na wszystkich platformach cyfrowych, a pozostałe elementy identyfikacyjne i oznakowania zostaną dostosowane do niego w ciągu najbliższych miesięcy. 11 marca rozpoczęła się outdoorowa kampania reklamowa, przygotowana przez agencję kreatywną Cravens, mająca za zadanie zaanonsować nowy wizerunek lotniska na terenie Londynu.

Źródło: London City Airport

www.londoncityairport.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gen Z - być offline w świecie, w którym króluje online
O pokoleniu Z mówi się, że telefon w dłoni trzymają nieustająco. Ale czy nie jest tak, że opinię wyrabiamy sobie na podstawie jednostkowych zaobserwowanych przypadków? Z badań przeprowadzonych przez Dentsu Aegis Network Polska oraz infuture hatalska foresight institute na potrzebę raportu Gen Z. Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra wynika, że większość ankietowanych...
Aż 70% marketerów nie wie jak zmierzyć efektywność swoich kampanii content marketingowych. Czy oznacza to, że 70% budżetów jest zmarnowanych? Co gorsza, więcej niż połowa z nich przyznaje, że nie dostrzega tego, by ich działania miały wpływ na przychody firmy - wynika z raportu “Content Fitness Report” przygotowanego przez PAN Communications. Jednak nie wszystko stracone, z...
Ponad 3 razy więcej leadów przy 5-krotnie mniejszych wydatkach – taki wynik biznesowy osiągnęła kampania Facebook Ads prowadzona przez Bluerank dla Promedica24. Facebook właśnie opublikował studium przypadku tej kampanii jako ciekawy przykład sukcesu biznesowego.
Rynek opakowań kształtuje się dynamicznie, a świadomość i wymagania klientów stale rosną. Opakowanie jest 6-krotnie efektywniejszym środkiem promocji niż reklama – wynika z szacunków Stowarzyszenia Strategii Opakowania. Producenci zmuszeni są do ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań, które pomogą im skutecznie wyeksponować dany artykuł....
Krój pisma

Typografia na co dzień (3): Krój pisma

Obję­tość skryptu autor­skiego wyra­żona w arku­szach wydaw­ni­czych bądź w arku­szach autor­skich, to z pew­no­ścią naj­istot­niej­szy czyn­nik, mający wpływ na koń­cową obję­tość publi­ka­cji. Ale to dopiero począ­tek kło­po­tów. Po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764