logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Portfolio: Nowa identyfikacja wizualna London City Airport

   16.03.2019, przeczytano 558 razy
ilustracja

Lotnisko London City zaprezentowało nową identyfikację wizualną, która ma odzwierciedlać bardziej dynamiczny, żywy i współczesny wizerunek, nawiązujący do nowoczesnego Londynu. Oparty na motywie serca i wykorzystujący żywą kolorystykę system identyfikacji ma podkreślać rolę London City Airport jako najbardziej centralnego lotniska w Londynie – punktu w samym sercu miasta, ulubionego przez wielu pasażerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-identyfikacja-wizualna-london-city-airport,381671,artykul.html

Zmiany wizerunku wynikają z poszerzania się profilu podróżnych – do osób podróżujących służbowo dołączają ostatnio coraz liczniej turyści. Żywy niebieski kolor zastosowany w logo reprezentuje wyjątkową lokalizację London City Airport, w samym sercu zabytkowej londyńskiej Royal Docks w Newham, w pobliżu Tamizy. Wykorzystanie żywej zieleni nawiązuje z kolei do parków i terenów zielonych w Londynie. Nowa kolorystyka zrywa wyraźnie z dotychczasową, konserwatywną kombinacją szarości i błękitu.

Zupełnie nowy wygląd jest wciągający i wzbudzający emocje, z motywami projektowymi odzwierciedlającymi naszą lokalizację, naszą rolę w Londynie i zmieniającą się bazę klientów.” - mówi Neil Dillon, dyrektor marketingu w London City Airport.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Zadanie zbudowania nowego wizerunku i systemu identyfikacji powierzono londyńskiej agencji The Allotment, która oprócz żywych kolorów, zaproponowała także charakterystyczną typografię opartą na kroju Gilroy.

System został już wprowadzony na wszystkich platformach cyfrowych, a pozostałe elementy identyfikacyjne i oznakowania zostaną dostosowane do niego w ciągu najbliższych miesięcy. 11 marca rozpoczęła się outdoorowa kampania reklamowa, przygotowana przez agencję kreatywną Cravens, mająca za zadanie zaanonsować nowy wizerunek lotniska na terenie Londynu.

Źródło: London City Airport

www.londoncityairport.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wkłady – część 1.

Publikacje książkowe (7): Wkłady – część 1.

Nie szata zdobi czło­wieka, ani okładka książkę. Trudno zgo­dzić się z tym stwier­dze­niem, a jed­nak w obu przy­pad­kach to, co naprawdę war­to­ściowe i trwałe, ukryte jest pod zewnętrzną, wysta­wioną na publiczny widok powłoką i zapra­sza nas do spo­tka­nia ze sobą, na zupeł­nie innym...
Nowa definicja znaku towarowego – koniec wymogu graficznej przedstawialności
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii (MPiT) poinformowało, że Prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację prawa własności przemysłowej. Jedną z najważniejszych zmian wprowadzonych przez nowelę jest nowa definicja znaku towarowego. Zgodnie z nową definicją, znakiem towarowym może być każde oznaczenie, umożliwiające odróżnienie towarów jednego...
Wielkanocne zwyczaje w wydaniu out-of-home
Wielkanoc to jedno z dwóch największych wydarzeń w roku, zaraz po Bożym Narodzeniu, które znacząco wpływa na wzrost sprzedaży detalicznej. Jak zatem wykorzystać ten czas na promowanie swoich produktów i usług? Poniżej przykłady, jak robią to liderzy w branży.
Marketing dotykowy – jak go stosować?
Dotyk to najbardziej pobudzający zmysł, który uzupełnia, a w niektórych przypadkach wręcz zastępuje wzrok. Klientom powinniśmy umożliwić fizyczny kontakt z towarem. Dzięki temu, będą mogli poczuć się jego właścicielami jeszcze przed zakupem. Coraz więcej marek zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne jest udostępnienie konsumentowi możliwości dotknięcia...
VOD przyszłością cyfrowej reklamy
Obecnie 70% osób w wieku od 18 do 34 lat ogląda telewizję w Internecie. Tylko 33% z nich przyznaje, że zdarza im się oglądać program w telewizji na żywo. Dotyczy to głównie ważnych wydarzeń, np. sportowych. To wyraźny znak, że tradycyjna telewizja za kilka lat przeniesie się do cyfrowego świata na dobre.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764