logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowa kampania Carrefour realizowana przez Brandtime

  PR 16.11.2021, przeczytano 867 razy
ilustracja

Dom Kreatywnego Contentu BrandTime realizuje kolejne działania na rzecz sieci marketów Carrefour. Efektem jest nowa kampania świąteczna „Dla każdego coś wymarzonego”. W ramach działań na antenie popularnej stacji RMF FM pojawił się serial radiowy. To tylko jedno z licznych działań w ramach prowadzonego projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-kampania-carrefour-realizowana-przez-brandtime,393771,artykul.html

BrandTime, czyli Dom Kreatywnego Contentu, którego dyrektorem zarządzającym jest Jarosław Czujak realizuje kolejne działania na rzecz popularnej sieci marketów Carrefour. Po programie „MądrzeJEMY” prowadzonym przez Katarzynę Bosacką na antenie stacji TVN, przyszedł czas na kampanię świąteczną. To zupełnie nowy obszar, w jaki wchodzi BrandTime wraz z klientem – Carrefour. Do współpracy wybrano popularną stację RMF FM.

– Prowadzenie obszernych działań contentowych wymaga zmian i sprawdzania oraz analizowania potrzeb współczesnych konsumentów – wyjaśnia Jarosław Czujak, dyrektor zarządzający BrandTime. – Realizując program MądrzeJEMY podjęliśmy próbę zmiany dotychczasowych przyzwyczajeń kulinarnych konsumentów. Obecnie wchodzimy w nowy obszar działania, prowadząc kampanię świąteczną w formie dedykowanego klientowi serialu. Powstał on przy współpracy z RMF FM. Kampania obejmuje też sponsoring audycji skierowanej do rodzin i kampanię digital.

Sponsoring audycji ma charakter zasięgowy, zaś dedykowany serial, umożliwia odwzorowanie wizyty i interakcji w sklepie. Serial jest śledztwem dziecka, które sprawdza czy Mikołaj istnieje. Szukając odpowiedzi na to pytanie, tropi go w Carrefourze, gdzie przemierza różne działy. Tam spotyka konsumentów, którzy wybierają prezenty dla najbliższych, tym samym głośno komentując i przedstawiając ofertę upominków bożonarodzeniowych, które można kupić w markecie.

Celem kampanii jest przedstawienie konsumentom bogatego asortymentu sieci sklepów Carrefour, a tym samym zachęcenie do realizowania bożonarodzeniowych zakupów właśnie tam, w szczególności prezentów dla najbliższych. Nazwa kampanii: „Dla każdego coś wymarzonego” jest potwierdzeniem tego, że konsumenci znajdą tam prezenty dla najmłodszych, a także pozostałych członków rodziny.

Akcja rozpoczęła się 8 listopada i potrwa do 28 listopada br. W sumie zaplanowano 7 odcinków premierowych i 13 emisji serialu.

ilustracjastrzałka

Źródło: BrandTime

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764