logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowa kampania Ciarko Design

  PR 08.07.2024, przeczytano 613 razy
ilustracjastrzałka

7 lipca ruszyła poprzedzona teaserem kampania Ciarko Design reklamująca nową kategorię produktową w portfolio producenta - flow-in, czyli płyt indukcyjnych zintegrowanych z okapem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-kampania-ciarko-design,404931,artykul.html

Komunikację dla polskiego producenta okapów pod hasłem przewodnim “Bez sztuczek”, przygotowały wspólnie Wunderkamera (autorskie studio Ernesta Wińczyka i Koki Skowrońskiej) oraz agencja reklamowa Kierunek Kreatywny. W ramach współpracy Wunderkamera odpowiedzialna była za art direction, koncept wizualny, sesję zdjęciową oraz materiały video. Kierunek zajął się strategią komunikacji, big ideą kampanii, stworzeniem key visuala oraz copywritingiem treści do materiałów reklamowych. 

Bohaterami kampanii są najnowsze produkty z portfolio marki: seria trzech płyt indukcyjnych zintegrowanych z okapami - Wizard 2.0, Wizard Slim oraz One. Ich unikalny design oraz sposób działania - dyskretnie ukryty w płycie okap zasysający parę “do dołu” - oferuje niezwykłe doświadczenia z ich użytkowania. Marka w kampanii obiecuje, że mimo abstrakcyjnego i nowoczesnego wyglądu oraz innowacyjnego sposobu działania produktów, wszystko odbywa się “bez sztuczek”. 

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Nowymi działaniami komunikacyjnymi Ciarko Design wyznacza standardy nie tylko w warstwie produktowej, ale i kreatywnej prezentując produkty w artystycznej i konceptualnej scenografii. Ta została także użyta jako stoisko targowe podczas eventu Warsaw Home. Za jej projekt i wykonanie odpowiada firma Smart Design Expo. Całą współpracą Ciarko Design po raz kolejny sympatyzuje z artystami. Współpraca z Wunderkamerą to już kolejna odsłona artystycznych realizacji. Przypomnijmy, że wcześniej marka realizowała kampanie m.in. z Barrakuz.

Komunikacja jest realizowana w digitalu (YouTube, Facebook, Instagram, reklamy display, e-commerce) oraz prasie skierowanej do miłośników architektury, sztuki i dizajnu.

Ciarko Design jest luksusową linią marki Ciarko, największego w Polsce producenta wysokiej jakości okapów kuchennych i jednego z największych w Europie. Marka jest obecna na rynku od 1986. Wiedza i doświadczenie gromadzone przez lata pozwoliły ugruntować pozycję lidera w branży oraz wypracować rozpoznawalność marki. Okapy Ciarko są eksportowane do 48 krajów na całym Świecie.

Źródło: Kierunek Kreatywny

kierunek.agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764