7 lipca ruszyła poprzedzona teaserem kampania Ciarko Design reklamująca nową kategorię produktową w portfolio producenta - flow-in, czyli płyt indukcyjnych zintegrowanych z okapem.
Komunikację dla polskiego producenta okapów pod hasłem przewodnim “Bez sztuczek”, przygotowały wspólnie Wunderkamera (autorskie studio Ernesta Wińczyka i Koki Skowrońskiej) oraz agencja reklamowa Kierunek Kreatywny. W ramach współpracy Wunderkamera odpowiedzialna była za art direction, koncept wizualny, sesję zdjęciową oraz materiały video. Kierunek zajął się strategią komunikacji, big ideą kampanii, stworzeniem key visuala oraz copywritingiem treści do materiałów reklamowych.
Bohaterami kampanii są najnowsze produkty z portfolio marki: seria trzech płyt indukcyjnych zintegrowanych z okapami - Wizard 2.0, Wizard Slim oraz One. Ich unikalny design oraz sposób działania - dyskretnie ukryty w płycie okap zasysający parę “do dołu” - oferuje niezwykłe doświadczenia z ich użytkowania. Marka w kampanii obiecuje, że mimo abstrakcyjnego i nowoczesnego wyglądu oraz innowacyjnego sposobu działania produktów, wszystko odbywa się “bez sztuczek”.
Nowymi działaniami komunikacyjnymi Ciarko Design wyznacza standardy nie tylko w warstwie produktowej, ale i kreatywnej prezentując produkty w artystycznej i konceptualnej scenografii. Ta została także użyta jako stoisko targowe podczas eventu Warsaw Home. Za jej projekt i wykonanie odpowiada firma Smart Design Expo. Całą współpracą Ciarko Design po raz kolejny sympatyzuje z artystami. Współpraca z Wunderkamerą to już kolejna odsłona artystycznych realizacji. Przypomnijmy, że wcześniej marka realizowała kampanie m.in. z Barrakuz.
Komunikacja jest realizowana w digitalu (YouTube, Facebook, Instagram, reklamy display, e-commerce) oraz prasie skierowanej do miłośników architektury, sztuki i dizajnu.
Ciarko Design jest luksusową linią marki Ciarko, największego w Polsce producenta wysokiej jakości okapów kuchennych i jednego z największych w Europie. Marka jest obecna na rynku od 1986. Wiedza i doświadczenie gromadzone przez lata pozwoliły ugruntować pozycję lidera w branży oraz wypracować rozpoznawalność marki. Okapy Ciarko są eksportowane do 48 krajów na całym Świecie.
- Więcej o nowych produktach Ciarko Design można przeczytać na stronie internetowej - https://ciarkodesign.com/bez-sztuczek/
- Więcej informacji o kampanii i jej twórcach: https://kierunek.agency/ciarko-design-bez-sztuczek
Źródło: Kierunek Kreatywny