logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowa kampania Ciarko Design

  PR 08.07.2024, przeczytano 286 razy
ilustracjastrzałka

7 lipca ruszyła poprzedzona teaserem kampania Ciarko Design reklamująca nową kategorię produktową w portfolio producenta - flow-in, czyli płyt indukcyjnych zintegrowanych z okapem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-kampania-ciarko-design,404931,artykul.html

Komunikację dla polskiego producenta okapów pod hasłem przewodnim “Bez sztuczek”, przygotowały wspólnie Wunderkamera (autorskie studio Ernesta Wińczyka i Koki Skowrońskiej) oraz agencja reklamowa Kierunek Kreatywny. W ramach współpracy Wunderkamera odpowiedzialna była za art direction, koncept wizualny, sesję zdjęciową oraz materiały video. Kierunek zajął się strategią komunikacji, big ideą kampanii, stworzeniem key visuala oraz copywritingiem treści do materiałów reklamowych. 

Bohaterami kampanii są najnowsze produkty z portfolio marki: seria trzech płyt indukcyjnych zintegrowanych z okapami - Wizard 2.0, Wizard Slim oraz One. Ich unikalny design oraz sposób działania - dyskretnie ukryty w płycie okap zasysający parę “do dołu” - oferuje niezwykłe doświadczenia z ich użytkowania. Marka w kampanii obiecuje, że mimo abstrakcyjnego i nowoczesnego wyglądu oraz innowacyjnego sposobu działania produktów, wszystko odbywa się “bez sztuczek”. 

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Nowymi działaniami komunikacyjnymi Ciarko Design wyznacza standardy nie tylko w warstwie produktowej, ale i kreatywnej prezentując produkty w artystycznej i konceptualnej scenografii. Ta została także użyta jako stoisko targowe podczas eventu Warsaw Home. Za jej projekt i wykonanie odpowiada firma Smart Design Expo. Całą współpracą Ciarko Design po raz kolejny sympatyzuje z artystami. Współpraca z Wunderkamerą to już kolejna odsłona artystycznych realizacji. Przypomnijmy, że wcześniej marka realizowała kampanie m.in. z Barrakuz.

Komunikacja jest realizowana w digitalu (YouTube, Facebook, Instagram, reklamy display, e-commerce) oraz prasie skierowanej do miłośników architektury, sztuki i dizajnu.

Ciarko Design jest luksusową linią marki Ciarko, największego w Polsce producenta wysokiej jakości okapów kuchennych i jednego z największych w Europie. Marka jest obecna na rynku od 1986. Wiedza i doświadczenie gromadzone przez lata pozwoliły ugruntować pozycję lidera w branży oraz wypracować rozpoznawalność marki. Okapy Ciarko są eksportowane do 48 krajów na całym Świecie.

Źródło: Kierunek Kreatywny

kierunek.agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764