Już ponad milion osiemset tysięcy domów w Polsce lśni od Cillit Bang – zapewnia Cillit w nowej reklamie telewizyjnej opracowanej przez agencję Havas Warsaw dla flagowego produktu marki – Cillit Bang Zero Kamienia.
Od 9 sierpnia do obejrzenia w telewizji nowa reklama głównego produktu w portfolio Cillit – Cillit Bang Zero Kamienia.
Cillit Bang Zero Kamienia to podstawowy produkt w portfolio Cillit, używany przez konsumentki w łazience, gdzie potrzeba silniejszych środków i gdzie sprzątanie jest uciążliwe ze względu na niewielkie rozmiary pomieszczenia i dużą ilość zakamarków.
Konsumentki, które wybierają Cillit Bang Zero Kamienia, to kobiety w wieku 25-44 lat. Żyją dynamicznie, są aktywne, mają wiele zadań do wykonania i cenią swój czas. Marka Cillit od lat zapewnia im oszczędność czasu i efektywne sprzątanie dzięki Cillit Bang Zero Kamienia, który sprawnie i skutecznie usuwa osady z mydła i 100% kamienia, nawet w najtrudniejszych do wyczyszczenia miejscach – mówi Marzena Wojtas, Category Manager Laundry & Surface Care w firmie Reckitt.
Źródło: Havas Creative Group