logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowa kampania flagowego produktu Cillit Bang

  PR 09.08.2021, przeczytano 1264 razy
ilustracja

Już ponad milion osiemset tysięcy domów w Polsce lśni od Cillit Bang – zapewnia Cillit w nowej reklamie telewizyjnej opracowanej przez agencję Havas Warsaw dla flagowego produktu marki – Cillit Bang Zero Kamienia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-kampania-flagowego-produktu-cillit-bang,392576,artykul.html

Od 9 sierpnia do obejrzenia w telewizji nowa reklama głównego produktu w portfolio Cillit – Cillit Bang Zero Kamienia.

Cillit Bang Zero Kamienia to podstawowy produkt w portfolio Cillit, używany przez konsumentki w łazience, gdzie potrzeba silniejszych środków i gdzie sprzątanie jest uciążliwe ze względu na niewielkie rozmiary pomieszczenia i dużą ilość zakamarków.

Konsumentki, które wybierają Cillit Bang Zero Kamienia, to kobiety w wieku 25-44 lat. Żyją dynamicznie, są aktywne, mają wiele zadań do wykonania i cenią swój czas. Marka Cillit od lat zapewnia im oszczędność czasu i efektywne sprzątanie dzięki Cillit Bang Zero Kamienia, który sprawnie i skutecznie usuwa osady z mydła i 100% kamienia, nawet w najtrudniejszych do wyczyszczenia miejscach – mówi Marzena Wojtas, Category Manager Laundry & Surface Care w firmie Reckitt.

Źródło: Havas Creative Group

Dodatkowe informacje:

O Havas Creative Group
Grupa firm dysponujących szerokimi kompetencjami w zakresie komunikacji marketingowej i PR. W skład Havas Creative Group wchodzą agencja reklamowa Havas Warsaw, agencja Public Relations Havas PR Warsaw oraz agencja świadcząca usługi z zakresu marketingu bezpośredniego i aktywacji konsumenckich – Havas Engage. Kompetencje Havas Creative Group umożliwiają tworzenie i realizację kompleksowych, zintegrowanych kampanii z wykorzystaniem wszelkich dostępnych dziś kanałów dotarcia do grup docelowych. Na czele Havas Creative Group od kwietnia 2018 roku stoi Dorota Mazur.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764