logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowa kampania marki Vanish

  PR 15.02.2021, przeczytano 922 razy
ilustracja

W poniedziałek 15 lutego wystartowała kampania „Noś ubrania dłużej, wodę zostaw naturze” marki Vanish. Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję i internet. Za kreację odpowiada agencja Havas Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-kampania-marki-vanish,390228,artykul.html

Koncepcja spotu opiera się na przedstawieniu historii dziewczynki, która w ciepły, letni dzień wraz z całą rodziną wybiera się nad jezioro. W pierwszych kadrach reklamy, zamiast jeziora, widzimy jednak wyschniętą przestrzeń i dowiadujemy się, że produkcja jednego tshirtu pochłania aż do 2500 litrów wody.

- Przyszedł czas aby to właśnie marki były ambasadorami dobrych zmian dla ludzi i środowiska i uwrażliwiały konsumentów na istotne społeczne tematy. Społeczna odpowiedzialność biznesu to w naszej firmie bardzo istotny obszar,  zarówno w działaniach wewnętrznych – wokół naszych produktów, jak i w tym co komunikujemy na zewnątrz - mówi Katarzyna Krzyżewska, Marketing Manager, Reckitt Benckiser.

Przemysł odzieżowy, to kolejna, zaraz po petrochemii branża, która jest najbardziej szkodliwa dla środowiska. Szacuje się, że odpowiada za 10 proc. światowych emisji dwutlenku węgla. W ciągu ostatnich 15 lat na świecie liczba kupionych ubrań podwoiła się – to skutek mody na tzw.”fast fashion”.

- Dziś na własne oczy widzimy środowiskowe konsekwencje beztroskiego konsumpcjonizmu, a mimo to, według różnych źródeł, w ciągu ostatniego roku nie założyliśmy ponad połowy ubrań, które mamy w szafach. To duży problem i dobrze, że Vanish zaczyna o tym mówić. Jako marka mainstreamowa wyciąga odpowiedzialne myślenie o modzie z niszy, pokazując, że to prawdziwy problem. Mam nadzieję, że ta kampania przyczyni się do zmian w modowych zwyczajach Polaków - tłumaczy Jan Barański, Senior Strategic Planner w Havas Warsaw.

Celem kampanii „Noś ubrania dłużej, wodę zostaw naturze” jest zwrócenie uwagi na rosnącą skalę problemu jakim jest nadkonsumpcja mody prowadząca między innymi do zmniejszenia ilości zasobów wodnych w Polsce i na świecie. Dzięki kampanii marki Vanish dowiadujemy się, że ten problem dotyczy nas wszystkich, a przez odpowiedzialną konsumpcję i świadome decyzje zakupowe, możemy wpłynąć na środowisko. Dlatego nosząc ubrania dłużej, możemy chronić naturę.

Działania reklamowe kampanii objęły swoim zasięgiem telewizję, internet oraz POS. Kampania będzie trwała do września 2021 roku.

Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw. Media zaplanował i kupił dom mediowy OMD, a Atelier PR wspiera projekt PRowo. Spot został wyreżyserowany przez Marka Dawida, przy współpracy ze studiem produkcyjnym Bussy Bee. Po stronie Reckitt Benckiser prace koordynują Katarzyna Krzyżewska, Marketing Manager oraz Magdalena Olszewska, Junior Brand Manager.

Źródło: Havas Creative Group

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764