logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowa linia kosmetyków Gift of Nature z obrandowaniem Lotnej

  PR 20.01.2022, przeczytano 943 razy
ilustracja

Marka kosmetyczna Gift of Nature by Vis Plantis wprowadziła na rynek nową linię kosmetyków – dezodoranty w kremie. Obrandowanie produktów przygotowała agencja kreatywna Lotna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-linia-kosmetykow-gift-of-nature-z-obrandowaniem-lotnej,394453,artykul.html

Koncepcja kreatywna przygotowana została z myślą o podkreśleniu najważniejszych cech produktu – w 100% wegańskiego składu oraz naturalnych składników. Tym samym powstał projekt o instagramowym wręcz looku, który wyróżnia się wielokolorowymi barwami oraz ilustracjami stanowiącymi punkt wyjściowy kreacji.

- Projekt bazuje na dwóch ważnych aspektach – ilustracji owoców, które podkreślają naturalny skład kosmetyku i jego linię zapachową, jaką są owoce leśne, ale też na dopasowaniu do grupy docelowej firmy – komentuje Anita Kamila Sochacka – co-owner Lotnej, sprawująca nadzór kreatywny nad pracami. – Na pierwszym planie widzimy kobietę w medytującej pozycji – to ważne, biorąc pod uwagę, że konsumentami Gift of Nature są głównie kobiety, dla których bardzo ważny jest nurt mindfulness, z którym związane są wartości, takie jak harmonia, zgoda z naturą czy zdrowy balans między codziennymi obowiązkami, a czasem przeznaczonym na odpoczynek – uzupełnia.

Prezentowana linia kosmetyków zadebiutowała na rynku w styczniu bieżącego roku.

Autorem konceptu kreatywnego i projektu jest graphic designerka Lotnej – Katarzyna Łoboda – Karki.

ilustracjastrzałka

Źródło: Lotna

www.lotna.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764