logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowa odsłona Kampanii Kolejowe ABC

  PR 17.03.2020, przeczytano 711 razy
ilustracjastrzałka

Ruszył kolejny etap Kampanii Kolejowe ABC prowadzonej przez Urząd Transportu Kolejowego. W telewizji wystartowała emisja nowych odcinków programów dla dzieci. Widzowie zobaczą także spot z nosorożcem Rogatkiem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-odslona-kampanii-kolejowe-abc,386123,artykul.html

Działania w ramach obecnego etapu Kampanii potrwają od marca do maja 2020 roku. Obejmą emisję spotów edukacyjnych z głównym bohaterem Kampanii - nosorożcem Rogatkiem w telewizji, kinach i w internecie oraz produkcję i emisję programów edukacyjnych dla dzieci: „Myszka w paski i podróże koleją” na antenie Mini Mini+, a także programu „Twoja Kolej” w TVP ABC. Komunikację kampanii uzupełnia współpraca z vlogerami oraz działania public relations i social media.

W 2019 roku programy telewizyjne dla dzieci realizowane na rzecz Kampanii Kolejowe ABC przyciągnęły przed ekrany ponad 3 miliony widzów. Wiosną tego roku zostanie wyemitowanych 5 nowych odcinków animacji dla dzieci „Myszka w paski i podróże koleją”, a od marca do listopada trwać będzie emisja 35. nowych odcinków programu „Twoja Kolej”. Łącznie dla programu „Myszka w paski i podróże koleją” powstanie 20 odcinków animacji, a dla programu „Twoja Kolej” – 39 odcinków.

Duże zainteresowanie wśród widzów wzbudziły także dotychczasowe spoty z nosorożcem Rogatkiem. Ponad 15 mln widzów obejrzało spoty w telewizji, ponad 5 mln – w kinach, a prawie 14 mln – w internecie.

Od 9 marca na kanale YouTube  jest dostępny także nowy spot Kampanii Kolejowe ABC, a wszystkie aktualności można śledzić stale na profilach na Facebooku i Instagramie.

Za realizację Kampanii Kolejowe ABC odpowiada Urząd Transportu Kolejowego we współpracy z konsorcjum trzech agencji: Media Group, Partner of Promotion oraz bringMore advertising.

Kampania Kolejowe ABC realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna, propagująca zasady bezpieczeństwa oraz wartości i wzorce związane z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Źródło: Partner of Promotion

www.partnersi.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764