logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowa odsłona strony www Roberta Korzeniowskiego

  PR 21.07.2022, przeczytano 1271 razy
ilustracjastrzałka

 Robert Korzeniowski, mistrz chodu sportowego i 4-krotny mistrz olimpijski, od lat działa na rzecz popularyzacji bliskiej mu dziedziny sportu oraz angażuje się w wiele projektów z tego obszaru. O jego ostatnich dokonaniach można przeczytać na jego odświeżonej stronie internetowej www.korzeniowski.pl, którą stworzyli doradcy internetowi WeNet. Zgodnie z zamysłem twórców strona opowiada wielowątkową historię Roberta Korzeniowskiego, którego życie, nawet teraz, zdecydowanie wykracza poza ramy losu byłego zawodowego sportowca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-odslona-strony-www-roberta-korzeniowskiego,396669,artykul.html

Szeroko znane są osiągnięcia Roberta Korzeniowskiego jako mistrza sportu, niewielu jednak wie, że jest on wciąż aktywnym popularyzatorem chodu sportowego i twórcą inicjatywy „Walking Lovers”. Co więcej, ma swoją Fundację i klub RK Athletics, w którym lekkoatletykę na różnych poziomach mogą trenować zarówno dorośli, jak i dzieci.

Twórcom strony, firmie WeNet, zależało na tym, by pokazać na niej wielowymiarowość działań Roberta Korzeniowskiego. Wcześniejsza wersja serwisu prezentowała biografię, ale nie dawała wystarczającej przestrzeni na pokazanie aktualnych dokonań i pełnionych funkcji trenera, mentora i mówcy – nie odzwierciedlało to dorobku lekkoatlety, wielokrotnego mistrza olimpijskiego. Za design, zawartość nowego serwisu internetowego, a także działania promujące stronę odpowiada WeNet. Nowa odsłona strony www.korzeniowski.pl ruszyła w maju br.

ilustracjastrzałka

- Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak bardzo powodzenie biznesu zależy dzisiaj od dobrej strony internetowej i profesjonalnego wsparcia doradcy internetowego. Przez wiele lat działałem na rzecz popularyzacji aktywności fizycznej zarówno w świecie rzeczywistym, jak i online. Teraz dzięki bardziej rozwiniętej obecności w sieci mogę w sposób bardziej strategiczny podejść do promowania w Polsce konkretnych inicjatyw, które tworzę jak „Walking Lovers”, klub lekkoatletyki RK Athletics, czy też wielu szkoleń i mentoringu, kierowanych do biznesu. A w tym pomagają mi eksperci WeNet, którzy doradzają i realizują cele, jakie sobie postawiliśmy – zaznacza Robert Korzeniowski.

Bardzo cieszymy się z zacieśnienia współpracy z Panem Robertem Korzeniowskim. Myślę, że dobrze się rozumiemy, ponieważ zarówno jemu, jak i nam bliska jest idea rozwoju. Jako marce WeNet zależy nam na zbudowaniu nowej kategorii rynkowej, jaką jest doradca internetowy. Na każdym etapie współpracy z naszą firmą do dyspozycji przedsiębiorcy jest ekspert, który podpowiada narzędzia, wdraża je, prezentuje rezultaty i optymalizuje działania, aby pomóc budować biznes klienta. Proponujemy rozwiązania istniejące lub tworzymy nowe, dedykowane. To długofalowe doradztwo jest strategiczną częścią naszej oferty. Jestem przekonany, że to decydujący czynnik, dla którego zaufał nam zarówno Pan Robert, jak i wielu innych klientów – podkreśla Michał Wrzesiński, prezes zarządu WeNet.

Źródło: WeNet

Dodatkowe informacje:

WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1000 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepów oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 50 000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 19 lokalizacjach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764