logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowa seria napojów Hellena – za branding odpowiada agencja Lotna

  PR 25.07.2022, przeczytano 1357 razy
ilustracja

Agencja kreatywna Lotna stworzyła branding nowej linii napojów gazowanych dla marki Hellena. Trzy wersje smakowe produktów zyskały unikalną grafikę, podkreślającą ich tropikalny charakter. Hellena Orange, Hellena Lemon oraz Hellena Citrus Mix to cytrusowe trio opatrzone unikalną, owocową etykietą z wykorzystaniem charakterystycznego dla marki oranżadowego kapsla. Całość zamyka starannie opracowany koncept komunikacyjny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-seria-napojow-hellena-%E2%80%93-za-branding-odpowiada-agencja-lotna,396703,artykul.html

Nowości promowane są hasłem „Autentycznie cytrusowe”, bo zaskakują autentycznym smakiem cytrusów. Dzięki 20%-owej zawartości soków z owoców oraz bardzo dobrym nagazowaniu, intensyfikują wrażenie rześkiego orzeźwienia oraz skutecznie gaszą pragnienie w ciepłe dni.

- Chcieliśmy wizualnie odzwierciedlić tę autentyczność, która przekłada się na wyjątkowy, cytrusowy skład produktów  – komentuje Anita Kamila Sochacka – Co-owner Lotnej. –  Napoje nasycone są wyrazistym smakiem soków z owoców. Tak samo jest z projektem etykiet – żywe kolory, kojarzące się z poszczególnymi wariantami oraz nowoczesny design, wizualnie oddają najważniejsze walory nowej linii marki Hellena.

Grafika etykiet nawiązuje do sztandarowego produktu marki – Oranżady Hellena. W centralnej części został umieszczony charakterystyczny kapsel w wersji z wyróżnieniem kolorystycznym smaku. Odpowiednio dobrany krój pisma opisujący cytrusowe warianty, nadaje projektowi dynamizmu i nowoczesności.

- Ważne było dla nas, aby wyróżnić wizualnie integralną część kapsla – logo marki Hellena. Podkreśla ono przynależność produktu do polskiego brandu i pozwala trwale zakorzenić się w świadomości konsumenta – dodaje Sylwester Michałek – Senior Brand Manager Helleny, odpowiedzialny za nadzór nad projektem po stronie Klienta. - W graficznej komunikacji linii napojów gazowanych będą również obecne soczyste owoce – elementy kształtem kojarzone z soczystością i tym, co jest istotą naszych nowych produktów – owocowością – uzupełnia.

Egzotyczny charakter znajduje swoje odzwierciedlenie w nowoczesnym designie butelki, która opleciona została skórką pomarańczy. Zdobienie nawiązuje do cytrusowego smaku napojów oraz akcentuje wyjątkowość nowych produktów. Specjalnie zaprojektowane wzornictwo sprawia, że butelka zyskuje na rynku miano unikatowej. Jej pojemność wynosi 1,5 l.

ilustracjastrzałka

Źródło: Lotna

www.lotna.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ampfutbolistki hohaterkami kampanii Orlen
ORLEN przygotował outdoorową kampanię społeczną, żeby uhonorować bohaterki Mistrzostw Świata w Amp Futbolu. W 13 miastach zawisły billboardy z wizerunkiem reprezentantek wspieranych przez ORLEN, Sponsora Głównego drużyny.
Maxi Zoo podsumowuje akcję świątecznej pomocy zwierzętom
Ponad 27 tysięcy spełnionych marzeń zwierząt i dziesiątki wspartych organizacji - tak wygląda podsumowanie siódmej edycji akcji charytatywnej Maxi Zoo. Od 14 listopada do 31 grudnia klienci sieci mieli okazję wziąć udział w świątecznej zbiórce darów, która przyniosła rekordowe rezultaty. Dzięki wspólnemu wysiłkowi pracowników i...
Tarczyński Sponsorem Głównym finału WOŚP we Wrocławiu
Już 26 stycznia marka Tarczyński ponownie zagra wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, obejmując rolę sponsora głównego wrocławskiego finału. Tegoroczny finał WOŚP dedykowany jest wsparciu dziecięcej onkologii i hematologii. Zebrane środki pozwolą na zakup nowoczesnego sprzętu medycznego, który może odmienić życie najmłodszych pacjentów...
15 akcji buy&get w rok. Greenman Poland premiuje lojalnych klientów
Greenman Poland zwiększa udział akcji buy&get w swojej aktywności marketingowej, stawiając mocno na wsparcie najemców i premiowanie klientów, którzy wybierają na codzienne zakupy centra handlowe z jego portfolio.
Canon na RemaDays 2025: innowacje w druku i automatyzacji
Firma Canon, jako lider w innowacyjnych technologiach druku, podczas tegorocznej edycji Międzynarodowych Targów RemaDays Warsaw 2025 zaprezentuje nowoczesne rozwiązania poligraficzne, które wspierają rozwój firm w obszarze efektywnego zarządzania produkcją, personalizacji materiałów reklamowych oraz wdrażania zrównoważonych praktyk. Motywem przewodnim prezentacji będzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764