logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowa seria napojów Hellena – za branding odpowiada agencja Lotna

  PR 25.07.2022, przeczytano 1125 razy
ilustracja

Agencja kreatywna Lotna stworzyła branding nowej linii napojów gazowanych dla marki Hellena. Trzy wersje smakowe produktów zyskały unikalną grafikę, podkreślającą ich tropikalny charakter. Hellena Orange, Hellena Lemon oraz Hellena Citrus Mix to cytrusowe trio opatrzone unikalną, owocową etykietą z wykorzystaniem charakterystycznego dla marki oranżadowego kapsla. Całość zamyka starannie opracowany koncept komunikacyjny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-seria-napojow-hellena-%E2%80%93-za-branding-odpowiada-agencja-lotna,396703,artykul.html

Nowości promowane są hasłem „Autentycznie cytrusowe”, bo zaskakują autentycznym smakiem cytrusów. Dzięki 20%-owej zawartości soków z owoców oraz bardzo dobrym nagazowaniu, intensyfikują wrażenie rześkiego orzeźwienia oraz skutecznie gaszą pragnienie w ciepłe dni.

- Chcieliśmy wizualnie odzwierciedlić tę autentyczność, która przekłada się na wyjątkowy, cytrusowy skład produktów  – komentuje Anita Kamila Sochacka – Co-owner Lotnej. –  Napoje nasycone są wyrazistym smakiem soków z owoców. Tak samo jest z projektem etykiet – żywe kolory, kojarzące się z poszczególnymi wariantami oraz nowoczesny design, wizualnie oddają najważniejsze walory nowej linii marki Hellena.

Grafika etykiet nawiązuje do sztandarowego produktu marki – Oranżady Hellena. W centralnej części został umieszczony charakterystyczny kapsel w wersji z wyróżnieniem kolorystycznym smaku. Odpowiednio dobrany krój pisma opisujący cytrusowe warianty, nadaje projektowi dynamizmu i nowoczesności.

- Ważne było dla nas, aby wyróżnić wizualnie integralną część kapsla – logo marki Hellena. Podkreśla ono przynależność produktu do polskiego brandu i pozwala trwale zakorzenić się w świadomości konsumenta – dodaje Sylwester Michałek – Senior Brand Manager Helleny, odpowiedzialny za nadzór nad projektem po stronie Klienta. - W graficznej komunikacji linii napojów gazowanych będą również obecne soczyste owoce – elementy kształtem kojarzone z soczystością i tym, co jest istotą naszych nowych produktów – owocowością – uzupełnia.

Egzotyczny charakter znajduje swoje odzwierciedlenie w nowoczesnym designie butelki, która opleciona została skórką pomarańczy. Zdobienie nawiązuje do cytrusowego smaku napojów oraz akcentuje wyjątkowość nowych produktów. Specjalnie zaprojektowane wzornictwo sprawia, że butelka zyskuje na rynku miano unikatowej. Jej pojemność wynosi 1,5 l.

ilustracjastrzałka

Źródło: Lotna

www.lotna.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764