logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe kaski dla młodych skoczków od Milki

  PR 18.02.2019, przeczytano 261 razy
ilustracjastrzałka

Milka dołączając w tym sezonie do grona sponsorów Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, wspiera także przyszłych mistrzów skoczni. W tym celu, w ramach Projektu Wspierania Młodych Skoczków, przygotowanego we współpracy z PZN, marka przekazała kaski narciarskie polskim klubom sportowym. Ceremonia przekazania sprzętu miała miejsce w ten weekend w Szczyrku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-kaski-dla-mlodych-skoczkow-od-milki,381280,artykul.html

Projekt Wspierania Młodych Skoczków

Celem Projektu Wspierania Młodych Skoczków jest rozwój dyscypliny sportowej jaką są skoki narciarskie w Polsce. Z tej okazji, marka Milka zaplanowała szereg inicjatyw. Jedną z nich jest przekazanie klubom sportowym nowych kasków odpowiednich dla młodych skoczków. Ceremonia wręczenia sprzętu miała miejsce w niedzielę 17.02 na stoku w Szczyrku.

Na wydarzeniu obecni byli m.in. Sekretarz Generalny PZN, prezesi i trenerzy z lokalnych szkół sportowych oraz młodzi skoczkowie.

- Kadra A to zawodnicy, którzy obecnie znajdują u szczytu swojej kariery. Od lat budujemy także zaplecze, które zastąpi obecne gwiazdy. Uczestnicząc w wielu konkursach skoków narciarskich, widzę rodzące się „diamenty”, które mogą powtórzyć sukcesy naszej obecnej kadry. Mając to na uwadze, jeszcze bardziej cieszę się ze współpracy z takimi partnerami jak Milka, którzy dbają o poprawę warunków do rozwoju naszych młodych skoczków – mówi Apoloniusz Tajner, Prezes Polskiego Związku Narciarskiego.

- Cieszę się, że pojawiają się tacy partnerzy jak Milka, którzy chcą wspierać nie tylko Reprezentację Polskich Skoczków Narciarskich, ale i młodych sportowców. Poprawa warunków treningowych jest bardzo ważna w dalszym rozwoju przyszłych gwiazd skoczni – mówi Jarosław Węgrzynkiewicz, trener młodych skoczków w klubie sportowym „Sokół Szczyrk”.

Więcej niż sponsoring

Milka, dostrzegła wyzwania z jakimi mierzyli się w przeszłości skoczkowie Reprezentacji, a obecnie również młodzi sportowcy trenujący w lokalnych klubach, które wyłonią przyszłe gwiazdy skoczni. Marka zdecydowała się więc na krok wyjątkowy: rozszerzenie klasycznego sponsoringu Kadry A o dodatkowy fundusz dedykowany potrzebom najmłodszych skoczków.

W tym celu, wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2018/2019, wystartowała ze swoim Projektem Wspierania Młodych Skoczków, przygotowanym we współpracy z PZN. W odpowiedzi na najważniejsze wyzwania przed jakimi stoją młodzi adepci skoków narciarskich, Milka postanowiła przekazać klubom dopasowane do potrzeb młodych skoczków kaski narciarskie oraz zapewnić im dostęp do profesjonalnych sesji fizjoterapeutycznych. Marka myśli o zainicjowanym projekcie w wymiarze długofalowym, dlatego postanowiła sfinansować także szkolenia dla trenerów młodych skoczków.

Sercem z Naszymi

Milka, stworzona z najdelikatniejszego alpejskiego mleka, od niemal 25 lat wspiera gwiazdy sportów zimowych, w tym narciarzy. W tym sezonie marka rozpoczęła strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim - jako oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich Kadry A. Z tej okazji pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi” ruszyła ogólnopolska kampania, mająca na celu przybliżyć polskim kibicom naszych ukochanych sportowców oraz dzielić z nimi emocje towarzyszące zawodom.

ilustracjastrzałka

Źródło: Mondelez Polska sp. z o. o.

www.mondelezinternational.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania edukacyjna poświęcona „Zrozumieć AZS”
Ponad 91%[1] pacjentów cierpiących na atopowe zapalenie skóry doświadcza przewlekłego  bólu, którego nie sposób uśmierzyć – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych wśród pacjentów z AZS. Rozdrapane do krwi, sączące się rany powodują, że boli całe ciało, a zwykłe nałożenie...
Wideo 360 stopni to już standard na rynku
Rynek kamer sportowych, nieruchomości czy amatorskiego fotografowania przeszedł już na filmowanie w 360 stopniach. Rejestrowanie obrazu dookoła pozwala na immersyjne przeżycia i zanurzenie się w przekazywanej treści. Handlowcom pomaga to przenieść klienta do oferowanej inwestycji, nawet jeśli nie zostały jeszcze wylane pod nią fundamenty. W tej chwili producenci skupiają się...
Bezpłatne szkolenie online z obsługi drukarki 3D Makerbor Method X
Dowiedz się, jak wykorzystać najnowszą drukarkę 3D MakerBot METHOD X w zastosowaniach przemysłowych. Sprawdź, jakie technologie odpowiadają za dokładność i powtarzalność druku z inżynieryjnych materiałów. Bezpłatne webinarium odbędzie się 17 grudnia o godz. 11:00.
Piękno by Jawa – nowy magazyn inspirowany urodą Polek
Sieć Drogerii JAWA wprowadza bezpłatny kwartalnik o tematyce lifestylowej „Piękno by JAWA”.
Hejt w sieci jest bardzo popularnym zjawiskiem, który ma ogromny wpływ nie tylko na osoby prywatne ale także na przedsiębiorców. Zauważyć bowiem można mnóstwo opiniotwórczych stron, na których pracownicy lub po prostu anonimowe osoby mogą dzielić się swoimi opiniami na temat danej firmy. Czy w takim wypadku kampania przeciw hejtowi, która...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764