logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe kaski dla młodych skoczków od Milki

  PR 18.02.2019, przeczytano 963 razy
ilustracjastrzałka

Milka dołączając w tym sezonie do grona sponsorów Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, wspiera także przyszłych mistrzów skoczni. W tym celu, w ramach Projektu Wspierania Młodych Skoczków, przygotowanego we współpracy z PZN, marka przekazała kaski narciarskie polskim klubom sportowym. Ceremonia przekazania sprzętu miała miejsce w ten weekend w Szczyrku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-kaski-dla-mlodych-skoczkow-od-milki,381280,artykul.html

Projekt Wspierania Młodych Skoczków

Celem Projektu Wspierania Młodych Skoczków jest rozwój dyscypliny sportowej jaką są skoki narciarskie w Polsce. Z tej okazji, marka Milka zaplanowała szereg inicjatyw. Jedną z nich jest przekazanie klubom sportowym nowych kasków odpowiednich dla młodych skoczków. Ceremonia wręczenia sprzętu miała miejsce w niedzielę 17.02 na stoku w Szczyrku.

Na wydarzeniu obecni byli m.in. Sekretarz Generalny PZN, prezesi i trenerzy z lokalnych szkół sportowych oraz młodzi skoczkowie.

- Kadra A to zawodnicy, którzy obecnie znajdują u szczytu swojej kariery. Od lat budujemy także zaplecze, które zastąpi obecne gwiazdy. Uczestnicząc w wielu konkursach skoków narciarskich, widzę rodzące się „diamenty”, które mogą powtórzyć sukcesy naszej obecnej kadry. Mając to na uwadze, jeszcze bardziej cieszę się ze współpracy z takimi partnerami jak Milka, którzy dbają o poprawę warunków do rozwoju naszych młodych skoczków – mówi Apoloniusz Tajner, Prezes Polskiego Związku Narciarskiego.

- Cieszę się, że pojawiają się tacy partnerzy jak Milka, którzy chcą wspierać nie tylko Reprezentację Polskich Skoczków Narciarskich, ale i młodych sportowców. Poprawa warunków treningowych jest bardzo ważna w dalszym rozwoju przyszłych gwiazd skoczni – mówi Jarosław Węgrzynkiewicz, trener młodych skoczków w klubie sportowym „Sokół Szczyrk”.

Więcej niż sponsoring

Milka, dostrzegła wyzwania z jakimi mierzyli się w przeszłości skoczkowie Reprezentacji, a obecnie również młodzi sportowcy trenujący w lokalnych klubach, które wyłonią przyszłe gwiazdy skoczni. Marka zdecydowała się więc na krok wyjątkowy: rozszerzenie klasycznego sponsoringu Kadry A o dodatkowy fundusz dedykowany potrzebom najmłodszych skoczków.

W tym celu, wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2018/2019, wystartowała ze swoim Projektem Wspierania Młodych Skoczków, przygotowanym we współpracy z PZN. W odpowiedzi na najważniejsze wyzwania przed jakimi stoją młodzi adepci skoków narciarskich, Milka postanowiła przekazać klubom dopasowane do potrzeb młodych skoczków kaski narciarskie oraz zapewnić im dostęp do profesjonalnych sesji fizjoterapeutycznych. Marka myśli o zainicjowanym projekcie w wymiarze długofalowym, dlatego postanowiła sfinansować także szkolenia dla trenerów młodych skoczków.

Sercem z Naszymi

Milka, stworzona z najdelikatniejszego alpejskiego mleka, od niemal 25 lat wspiera gwiazdy sportów zimowych, w tym narciarzy. W tym sezonie marka rozpoczęła strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim - jako oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich Kadry A. Z tej okazji pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi” ruszyła ogólnopolska kampania, mająca na celu przybliżyć polskim kibicom naszych ukochanych sportowców oraz dzielić z nimi emocje towarzyszące zawodom.

ilustracjastrzałka

Źródło: Mondelez Polska sp. z o. o.

www.mondelezinternational.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764