logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowe logo i rebranding w branży kamieniarskiej - „Jaskiniowiec”

  PR 13.07.2020, przeczytano 503 razy
ilustracjastrzałka

Znana z działalności na terenie województwa śląskiego i małopolskiego uznana marka w świecie obróbki kamienia naturalnego zyskuje na nowym wizerunku. W ramach prac nad nowym wyglądem i postrzeganiem marki (także tym wcześniej wypracowywanym na rynku), brand „Jaskiniowiec” zyskał nowe logo, hasła firmowe i wdrożono nową stronę internetową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-logo-i-rebranding-w-branzy-kamieniarskiej---_jaskiniowiec_,387768,artykul.html

Za większość zmian odpowiada lukaszmajewski.com, obecnie trwają prace nad nową komunikacją marki i zwiększeniem interakcji z nowymi klientami i obserwatorami marki. W tym momencie firma nawiązuje relacje z nowymi klientami i obserwatorami na Facebook, Instagram, Pintererest i YouTube.

Nowa strona znajduje się pod adresem www.jaskiniowiec.pl

Dodatkowo w ramach prac z zakresu DTP wspólnie z fotograficznym Cinal Studio powstał projekt wzornika kamieni, który już jest dostępny na spotkaniu z konsultantem.

- Potrzebowaliśmy zmian i podkreślenia naszej misji upiększania wnętrz i zewnętrznych obszarów zawartych w powierzonych nam zleceniach. To dla nas coś więcej niż praca. Pasjonujemy się naszymi zadaniami, pracujemy ze świetnymi ludźmi dla cudownych klientów. Chcemy nabrać jeszcze więcej wiatru w żagle. Zwiększyć zasięg naszych działań dla branży i zainteresowanych współpracą - podkreśla Krzysztof Szumowski, CEO Jaskinowiec.

- Nowe logo nawiązuje do nazwy marki i obrazuje charakter brania odpowiedzialności za każde zamówienie skierowane w stronę „Jaskiniowca” bez względu na trudności w zdobyciu rozwiązania i kosztów, które ponosi zleceniobiorca. Kolorystyka odpowiada cechom marki, która inspiruje nietuzinkowym podejściem do wartości, które reprezentuje każdy pracownik firmy. To niesamowita przyjemność i zaszczyt współdziałać z takimi ludźmi - Łukasz Majewski

Obecnie marka realizuje nowe zlecenia na terenie Katowic i okolicy.

Intro nowej strony

Źródło: lukaszmajewski.com

www.lukaszmajewski.com


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: majaluki



majaluki o sobie:

Wsparcie marketingowe, wizerunkowe i sprzedażowe firm. Designer, prowadzenie kont social media: Facebook, Twitter, Instagram, Google Moja Firma, Pinterest i inne.
Więcej o mnie - http://www.lukaszmajewski.com/o-mnie.html

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

3/10

Najnowsze w tym dziale

Oświadczenie organizatora targów Remadays Warsaw 2021
Szanowni Wystawcy i Zwiedzający targów RemaDays Warsaw,
Agencja mediowa Value Media, należąca do grupy komunikacyjnej Group One, wygrała przetarg na obsługę mediową marki Amica. Value Media będzie odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów online i TV dla marki Amica. Zespołem dedykowanym do obsługi klienta kieruje Michał Kwit, Communications Director & Clients Operations.
3 grudnia br. o godz. 20:55 na antenie TVN zostanie wyemitowany specjalny, mikołajkowy odcinek popularnego programu Milionerzy, przygotowany we współpracy z marką Milka (Mondelez Polska). Jego gośćmi będą prezenterzy znani z porannego pasma stacji Dzień Dobry TVN - Anna Kalczyńska, Paulina Krupińska, Damian Michałowski i Andrzej Sołtysik. Sponsorowana przez Milkę wygrana w...
#Niezachowujdystansu – świąteczna kampania Powiślańskiej Fundacji Społecznej
Grudzień zwykle był czasem radosnych przygotowań do Świąt. W tym roku wszystko jest inne. Powiślańska Fundacja Społeczna zbiera środki dla potrzebujących, których łatwo nie zauważyć w czasie izolacji społecznej. Właśnie wystartowała kampania #NieZachowujDystansu do dzieciaków z ubogich rodzin przygotowana pro bono przez agencję Plej.
Kampania reklamowa autorstwa Communication Unlimited promuje docenione w prestiżowym konkursie European Property Awards gdańskie osiedle Botanica.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764