logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi art directorzy w Cape Morris

  PR 05.10.2022, przeczytano 992 razy
ilustracja

Cape Morris powiększa zespół o dwóch nowych art directorów. Do teamu kreatywnego agencji dołączyła Teresa Chylińska-Kur i Marta Sot-Ordysińska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-art-directorzy-w-cape-morris,397475,artykul.html

Teresa Chylińska-Kur swoją przygodę z digitalem zaczęła ponad 10 lat temu. Doświadczenie zdobywała zarówno jako freelancer, jak i członek zespołów projektowych. Tworzyła grafiki dla takich marek jak: Health Labs Care, Sharp, Cosibella, Rzeczpospolita, Lot, Budlex, Purella Superfoods, Miraculum, Ghelamco, Asseco Poland, Endo, PWN, PNB Paribas i innych. Realizując projekty z klientami, była obecna na każdym etapie – od przygotowania draftu, aż po finalną wersję, druk i wdrożenia projektów on-line – dbając o wysoką jakość realizacji. Chylińska-Kur przez ostatnie dwa lata pracowała jako digital art director dla Health Labs Care.

Marta Sot-Ordysińska ma ponad 8-letnie doświadczenie w działaniach graficznych dla branży reklamowej. Wcześniej związana była z agencją Valkea Media, gdzie jako art director, brała udział w projektach digitalowych. Pełniła także funkcję team leadera zespołu graficznego. Do jej obowiązków należało m.in tworzenie key visuali kampanii sezonowych, ale także projektowanie grafik do social mediów centrów handlowych i marek beauty, m.in.: Westfield Arkadia, Westfield Mokotów, Koneser, Wars Sawa Junior, Douglas.

W ostatnim czasie do zespołu kreatywnego dołączyły trzy osoby, tworząc tym samym silną grupę doświadczonych specjalistów, którzy wzmocnią Cape Morris w tworzeniu kreacji, planowaniu strategii oraz copywritingu. Przy obecnym tempie rozwoju agencji i nowych wyzwaniach projektowych planowane są kolejne rekrutacje.

Aby dołączyć do zespołu, nie wystarczy branżowa wiedza i bogate portfolio. Jak mówi Jarek Kacperczyk Head Of Creation: - Miarą sukcesu w tworzeniu wymarzonego teamu nie jest kompletowanie wymaganych stanowisk, a ludzie, którzy za nimi stoją-ich relacje z innymi, wyrozumiałość, współpraca, partnerstwo i doświadczenie. Zespół, który się wzajemnie szanuje, wspiera i potrafi ze sobą współpracować, to największy zasób, o który powinna zabiegać każda agencja. Zgrany team, który darzy się zaufaniem, z łatwością tworzy skuteczne kampanie. Dlatego w Cape Morris w pierwszej kolejności dbamy o relacje i atmosferę-wtedy jesteśmy pewni, że możemy zaoferować naszym Partnerom usługi na najwyższym poziomie.

Źródło: Cape Morris

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764