logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowy design Galerii Morena

  PR 21.06.2016, przeczytano 1225 razy

20 maja br. została otwarta dla klientów zmodernizowana Galeria Morena w Gdańsku. Zakończona rozbudowa i rekomercjalizacja była najważniejszą inwestycją firmy Carrefour w Polsce w 2016 roku. Temu unikatowemu projektowi towarzyszyły również liczne zmiany architektoniczne, opracowane przez biuro projektowe Arkon Studio oraz autorską pracownię Katarzyny Jeske-Jonkisz – Design Plus.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowy-design-galerii-morena,29023,artykul.html

Nowa Galeria Morena otworzyła dla klientów dodatkową kondygnację z ofertą handlową i rozrywkową. Na 1. piętrze mieści się m.in. plac zabaw Kinderplaneta oraz strefa restauracyjna. Jesienią do grona najemców dołączy również nowoczesne kino Cinema 3D. Dodatkową atrakcją jest zewnętrzny taras wypoczynkowy. Oferuje on niepowtarzalną strefę relaksu wśród naturalnej zieleni oraz pełni również rolę niewielkiego food courtu.

Zmodernizowana Galeria Morena to nie tylko wzbogacona oferta rozrywkowa, handlowa i odnowione wnętrza. To również nowy System Informacji Wizualnej, odświeżony parking oraz całościowe re-pozycjonowanie obiektu, zgodnie z którym Galeria Morena ma być miejscem przyjaznym rodzinom. W związku z tym obiekt został wyposażony w przytulny pokój dla rodziców oraz strefy rozrywki dla dzieci.

Wewnątrz Galerii Morena wprowadzono elementy wystroju nawiązujące do nadmorskiego krajobrazu - klienci odnajdą meble o opływowych kształtach i roślinność typową dla tego regionu. Dodatkowo, wnętrza zdobią liczne grafiki środowiskowe, które zostały zaprojektowane w nawiązaniu do kolorystki i kształtu nowego logo galerii.

Elementy zewnętrzne i wewnętrzne małej architektury oraz dekoracji zostały wybrane z katalogów znanych światowych producentów (Pedrali, Actiu, Hay, Escofet, Vitra, Foscarini, Vondom). Dodatkowo wiele z elementów wyposażenia zostało specjalnie zaprojektowanych dla Galerii Morena i wykonanych przez małe, lokalne manufaktury. Wystroju dopełniają wyjątkowe produkty stworzone przez polskich projektantów. W pokoju rodzica jest to kultowy fotel RM58 Romana Modzelewskiego, a w strefach relaksu stojące lampy Genotyp autorstwa Tomka Rygalika. Za dostarczenie zarówno mebli katalogowych, jak i stworzonych na zamówienie, odpowiedzialna jest firma Marro.

- Chcieliśmy zaprojektować Galerię Morena tak, aby była miejscem dla rodzin i przyjaciół. Wszystkie elementy zostały dobrane w ten sposób, żeby doświadczenie płynące z robienia zakupów było jak najprzyjemniejsze – powiedział Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych Carrefour Polska. – Mamy nadzieję, że przyciągniemy nowych klientów i pozytywnie zaskoczymy stałych. Zdecydowaliśmy się na modernizację Galerii Morena właśnie z uwagi na jej ugruntowaną pozycję wśród lokalnej społeczności i świetną lokalizację.

W wyniku rozbudowy obiekt zyskał ponad 13 000 m2 powierzchni najmu i obecnie to ponad 33 000 m2, mieszczące niemal 80 sklepów. Oprócz większej powierzchni handlowo-rozrywkowej, galeria oferuje również wiele innowacyjnych rozwiązań, takich jak specjalne interaktywne strefy rozrywki i bezpłatne wi-fi. Częścią inwestycji była również rozbudowa hipermarketu Carrefour.

Źródło: Carrefour Polska

Galeria: Nowy design Galerii Morena

Dodatkowe informacje:

Carrefour Polska to właściciel i zarządca sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. Centra należące do firmy znajdują się w bardzo dobrych lokalizacjach w całym kraju i oferują szeroką i zróżnicowaną ofertę najemców. Zgodnie ze swoją strategią Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

masakryczne

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764