logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy spot TV dla Somersby Wild Berries 0,0%

  PR 05.05.2020, przeczytano 1638 razy

Marka Somersby w swoim nowym spocie przedstawia bezalkoholową nowość - Somersby Wild Berries 0,0%. Reklama emitowana będzie od maja w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-spot-tv-dla-somersby-wild-berries-0%2C0procent,386887,artykul.html

W nowym spocie marka zaprasza do swojego świata pełnego optymizmu i pozytywnej energii. Wystarczy odrobina wyobraźni i można się w nim znaleźć nawet teraz, przebywając głównie w domu.

Spot pojawił się w telewizji 4 maja. Będzie emitowany w głównych ogólnopolskich kanałach TV oraz w kanałach tematycznych. Za przygotowanie tej 15-sekundowej reklamy odpowiada agencja Grey. Za zakup mediów Dom Mediowy Initiatives.

Nowy bezalkoholowy wariant Somersby wszedł na rynek w marcu. To orzeźwiający i delikatnie słodki mix piwny o smaku owoców leśnych. Najlepiej smakuje schłodzony, podany z kostkami lodu.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764