logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowy Tucson Hybrid z kampanią OOH

  PR 10.03.2021, przeczytano 718 razy
ilustracja

Do trwającej od połowy lutego kampanii promującej model Nowy Tucson Hybrid dołączyły w zeszłym tygodniu działania OOH. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowy-tucson-hybrid-z-kampania-ooh,390564,artykul.html

W lutym i marcu trwa kampania promująca model Nowy Tucson Hybrid marki Hyundai. W ramach działań realizowane są nie tylko emisje w TV (15.02-28.03) oraz na formatach display (15.02-31.03), ale także zaplanowana na cały marzec komunikacja OOH, gdzie do standardowych nośników dołączą dynamiczne backlighty od AMS. Ponadto, w dniach 15-20 marca Hyundai zaprasza do testowania nowych modeli podczas Tygodnia SUV-ów.

Za planowanie i zakup mediów, a także kreację digital oraz OOH odpowiada agencja Havas Media.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764