logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Zarząd Stowarzyszenia Agencji Public Relations

  PR 18.09.2024, przeczytano 502 razy
ilustracjastrzałka

Podczas Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Agencji Public Relations 12 września br. wybrano nowy skład trzeciej już kadencji Zarządu organizacji. Prezesem został Bartłomiej Rajchert, założyciel i prezes GDS Grupy Doradztwa Strategicznego. Nowy Zarząd objął przewodnictwo na dwuletnią kadencję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-zarzad-stowarzyszenia-agencji-public-relations,405717,artykul.html

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w 2020 roku, aby promować najlepsze branżowe standardy. Skupia 38 agencji świadczących usługi w zakresie public relations i szeroko rozumianej komunikacji. Są to podmioty różnej wielkości – zarówno duże, średnie, jak i małe – o zróżnicowanym poziomie obrotów, wysokości zysku czy zakresu usług. Jedną z głównych inicjatyw Stowarzyszenia jest coroczny konkurs PR Wings, który wyłania i nagradza najbardziej efektywne, kreatywne i innowacyjne projekty z zakresu komunikacji i public relations.

Grono ekspertów

Obecny, świeżo wybrany Zarząd SAPR będzie kierował organizacją przez najbliższe dwa lata. Nowym prezesem został Bartłomiej Rajchert, prezes GDS Grupy Doradztwa Strategicznego. Do Zarządu weszli również Krystian Cieślak – prezes agencji Ro, Jacek Trębecki – współwłaściciel agencji Prelite oraz – ponownie – Jakub Zajdel, prezes agencji more communications agency.

– W imieniu nowego Zarządu dziękuję członkom Stowarzyszenia Agencji Public Relations za zaufanie i powierzenie nam zadania, którym jest kierowanie i rozwijanie naszej organizacji. Zapewniam, że będziemy kontynuować wartościowe projekty zapoczątkowane przez dotychczasowe władze, jak i inicjować kolejne, w odpowiedzi na głos naszej branży. Przed nami ciekawe dwa lata. Obok obszaru public relations więcej uwagi będziemy chcieli poświęcić kwestiom public affairs, bo skuteczna komunikacja z otoczeniem publicznym stale zyskuje na znaczeniu – mówi Bartłomiej Rajchert, prezes Zarządu SAPR.

Bartłomiej Rajchert od 10 lat zarządza założoną przez siebie firmą doradczą GDS Grupa Doradztwa Strategicznego. Specjalizuje się w zarządzaniu komunikacją kryzysową i budowaniu dialogu między biznesem a otoczeniem publicznym. Nadzoruje projekty z zakresu public affairs, public relations i doradztwa regulacyjnego. Jest też założycielem i prezesem Fundacji Dobrzy Ludzie oraz Klubu Koszykarskiego Wilki Radzymin. Funkcje te pełni pro bono.

Krystian Cieślak, założyciel i dyrektor zarządzający agencji Ro specjalizującej się w obsłudze PR technologicznych i innowacyjnych firm. Posiada 20-letnie doświadczenie w dziedzinie strategii, technik i narzędzi komunikacji, promocji miast i regionów, komunikacji korporacyjnej oraz komunikacji kryzysowej. Członek Kapituły Konkursu Innowacyjny Lider. Wykładowca public relations w Akademii Leona Koźmińskiego, Politechnice Warszawskiej, Wyższej Szkole Bankowej oraz Uczelni Łazarskiego. Prywatnie zapalony biegacz i uczestnik maratonów.

Dr hab. Jacek Trębecki, prof. UEP w Katedrze Ekonomii Informacji Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest współwłaścicielem agencji public relations Prelite, która od 1996 roku prowadzi działalność komunikacyjną w Poznaniu. Jest praktykiem w zakresie komunikowania, budowania narracji, kampanii społecznych oraz nawiązywania relacji z mediami. Autor kilkuset strategii PR i szkoleń, pracował dla największych podmiotów w kraju i zagranicy. Członek jury branżowego konkursu „Złote Spinacze”, a także członek EUPRERA (The European Public Relations Education and Research Association), PTE, PSPR oraz SAUEP.

Jakub Zajdel – specjalista ds. public relations i doradztwa wizerunkowego z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży. Założyciel i prezes firmy doradztwa komunikacyjnego more communications agency. Przez wiele lat kierował komunikacją krajową i międzynarodową dla Anny Lewandowskiej i Roberta Lewandowskiego. Prezes na region EMEA w latach 2020–2022 w IPREX Global PR and communication network – międzynarodowej organizacji zrzeszającej niezależne firmy public relations. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Leona Koźmińskiego i Ingolstadt School of Management w Niemczech.

Źródło: Stowarzyszenie Agencji Public Relations

sapr.com.pl

Dodatkowe informacje:

O SAPR:
Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług komunikacji i PR, stymulowanie rozwoju tego sektora, wspieranie zapotrzebowania na takie usługi oraz wzmocnienie branży PR wobec rosnącej konkurencji innych sektorów usług komunikacyjnych. Działa z myślą o równoczesnym wsparciu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i wszystkich konsultantów pracujących w stowarzyszonych agencjach. To dlatego szczególny nacisk w programie działania Stowarzyszenia położony jest na działania edukacyjne i promowanie najlepszych standardów obsługi klienta wśród każdego szczebla pracowników agencji członkowskich.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Red is Bad, alkotubki, Palikot: największe kryzysy wizerunkowe 2024
Największy kryzys wizerunkowy 2024 roku w polskiej przestrzeni publicznej to zatrzymanie byłego Prezesa Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych oraz twórcy marki „Rad is Bad”. W kategorii firm i organizacji niechlubne pierwsze miejsce zajął OLV w związku z kontrowersjami wokół obecności saszetek z alkoholem na sklepowych półkach, a...
IAB HowTo: AI in action. Zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu
Digital marketing zdążył już polubić się z AI na dobre – personalizacja, automatyzacja, chatboty, to tylko część narzędzi rewolucjonizujących sposoby prowadzenia kampanii. Sztuczna inteligencja nie przestaje jednak rzucać marketerom wyzwań i budzić wątpliwości, szczególnie w czasie nowych regulacji związanych z postępującą ekspansją AI. Konferencja IAB HowTo...
Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż łączą siły
Mija już rok od kiedy marka Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż uruchomiły 5 lodówek społecznych. Charakterystyczne zielono-czerwone jadłodzielnie działają w województwie dolnośląskim i opolskim. Teraz „Królewski” i wrocławska fundacja ponownie łączą siły, aby pomagać. Do 15 grudnia potrwa akcja „Obudź w sobie...
Raport This Year Next Year: GroupM o rynku reklamy 2025
GroupM (część WPP), w swoim cyklicznym raporcie „This Year Next Year”, podsumowującym mijający rok i prognozującym trendy na kolejny, opublikowało najnowsze prognozy dla światowych rynków reklamowych. Szacowana dynamika rynku reklamowego w 2024 roku to aż 9,5%, a dzięki temu jego wartość wzrosła w 2024 r. globalnie do ponad 1 biliona dolarów (i to...
Woda opadła, psy zostały. Jak pomóc?
Nie udało nam się niczego uratować, z wyjątkiem naszych podopiecznych”. To głos schronisk, które ucierpiały najbardziej podczas powodzi. Potrzeby są ogromne, szczególnie w obliczu zimy, która jest najtrudniejszym czasem w roku dla bezdomnych zwierząt. Ruszyła akcja „Woda opadła, psy zostały.”. Pomóc można, wspierając zbiórkę na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764