logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett

  PR 24.06.2024, przeczytano 345 razy
ilustracjastrzałka

W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-oferta-na-lato-w-kampanii-orange-i-leo-burnett,404764,artykul.html

Kolejna kampania przygotowana w nowej globalnej odsłonie „Orange tu jest”, przedstawia migawki z życia ludzi korzystających z usług oferowanych przez firmę telekomunikacyjną. Dynamiczna narracja, rytmiczna muzyka i atrakcyjna oferta mają na celu wyróżnienie Orange na tle konkurencji.

ilustracjastrzałka

Na potrzeby kampanii telewizyjnej powstały spoty 30” i 15”, emitowane w kanałach należących m.in. do stacji TVN, Polsat, TVP. Kreacje będzie można także zobaczyć w mediach społecznościowych w specjalnych formatach oraz w digitalu, a także na nośnikach OOH.

Za montaże spotów wykonane na podstawie ujęć nakręconych przy okazji kampanii wiosennej reżyserowanej przez Marcina Filipka, odpowiada team kreatywny Leo Burnett. Postprodukcją zajęło się studio Orka, a udźwiękowieniem Lunapark. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Value Media. Odsłonę kampanii w social mediach przygotowała agencja Follow Agency.

Spoty:

Źródło: Leo Burnett

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764