logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Olimp Marketplace IV: Przyszłość e-commerce to Marketplace

   18.09.2024, przeczytano 471 razy
ilustracja

27 września w Warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. Uwaga: Zostało tylko pare dni do konferencji!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-olimp-marketplace-iv%3A--przyszlosc-e-commerce-to-marketplace,405716,artykul.html

Kluczowe informacje:

  • Kiedy: 27.09.2024
  • Gdzie: Warszawa, Złote Tarasy, Multikino

Co wyróżnia Olimp Marketplace IV?

  • Esencja wiedzy: 26 wystąpień praktyków e-commerce, którzy dzielą się sprawdzonymi strategiami, nie teorią.
  • Multiplatformowe podejście: Skuteczne techniki sprzedaży dla 23 platform, w tym gigantów: Allegro, Amazon i eMAG.
  • Nauka na błędach (cudzych): Analizy przypadków pokażą, jakich pułapek unikać i jak replikować sukcesy.
  • Networking z potencjałem: Okazja by poznać ludzi, którzy mogą stać się partnerami biznesowymi, mentorami lub klientami.
  • Rozwój zawodowy: Zdobądź 10 punktów recertyfikacji DIMAQ i wyróżnij się na rynku pracy.

Tematy

  • Strategie zwiększania sprzedaży na 20+ platformach (Allegro, Amazon, eMAG i wiele innych),
  • Praktyczne porady wejścia na rynki międzynarodowe oraz aspekty prawne i podatkowe handlu transgranicznego,
  • Zasady sprowadzania towaru z Chin - oraz strategie ekspansji na międzynarodowe rynki,
  • Okres sprzedażowy Q4: trendy i strategie, by zwiększyć sprzedaż w kluczowym kwartale roku.

Wierzymy, że wiedza powinna być dostępna. Dlatego przygotowaliśmy elastyczne opcje zakupu:

  • Kod rabatowy: Wpisz "SIGNS10" i oszczędź 10%!
  • Płatność ratalna: Rozłóż koszt na 4 raty 0%!

Bilety: https://konferencja.vsprint.pl/

Źródło: vSprint

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AI w komunikacji marketingowej – Kongres Wiedzy PRoto
Jak sztuczna inteligencja zmienia branżę komunikacji marketingowej – to temat przewodni Kongresu Wiedzy PRoto, który odbędzie się 20 listopada 2024 w warszawskiej Kinotece. Portal PRoto organizuje konferencję „AI w komunikacji marketingowej – czas działania czy dopiero proces tworzenia? Jak odnaleźć się w gąszczu modeli sztucznej inteligencji” przy...
Konferecja #DataDrivenDOOH: DOOH Future Is Now?
19 listopada br. w Warszawie odbędzie się konferencja skierowana do wszystkich zainteresowanych rozwiązaniami z kategorii reklamy Digital Out Of Home. Organizatorzy- firma AMS i zaproszeni goście spojrzą w przyszłość reklamy oraz zainspirować uczestników do odkrywania, jak dane i nowoczesne technologie tworzą dynamiczny świat Digital Out-of-Home. Konferencja #DataDrivenDOOH: DOOH...
Tubądzin meets art w Łazienkach Królewskich
Na przełomie października i listopada w Łazienkach Królewskich oglądać można wystawę plenerową poświęconą projektowi Tubądzin Meets Art, który został zaprezentowany międzynarodowej społeczności podczas tegorocznych targów Cersaie we Włoszech. Grupa Tubądzin zaprasza odwiedzających do świata, gdzie sztuka spotyka się z wyjątkowym designem.
Idea nowej akcji „Multiczłonkostwo w PSPR” jest bardzo prosta. Przynależność do organizacji, możliwość korzystania z przywilejów, wejście do społeczności zawodowej – to atrakcyjny i nieoczywisty benefit, który może ufundować pracodawca zatrudnianym przez siebie specjalistom PR. Zarówno w agencji PR jak i w firmie z dowolnej branży,...
Movember: kampania społeczna Dzień Slipek
Każdego roku wielu mężczyzn zaniedbuje regularne badania. Szczególnie młodsze pokolenia wstydzą się wizyt u lekarza lub ignorują objawy. Wczesna diagnoza może uratować życie, dlatego kontrola nad tym, co dzieje się pod ubraniem, jest kluczowa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764