logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: ONE House z kampanią „Psi Bohaterowie” dla marki Brit

  PR 17.09.2024, przeczytano 282 razy
ilustracja

Agencja komunikacji marketingowej ONE House rozpoczęła nową, ogólnopolską kampanię CSR pod nazwą „Psi Bohaterowie” dla marki Brit, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma AZAN. Kampania, o charakterze edukacyjnym, wystartowała 2 września i potrwa do 30 listopada 2024 roku. Jej głównym celem jest edukowanie dzieci, młodzieży i dorosłych z zakresu wiedzy o psach, ale także zapewnienie wsparcia Funduszu Pomocy Psom Ratowniczym kwotą 50 tysięcy złotych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-one-house-z-kampania-_psi-bohaterowie_-dla-marki-brit--,405699,artykul.html

W ramach kampanii agencja ONE House stworzyła interaktywną platformę edukacyjną www.psibohaterowie.pl, która pozwala poznać niezwykłe psie zmysły, takie jak słuch, wzrok, dotyk, smak i węch. Platforma została podzielona na sześć modułów edukacyjnych, dzięki którym można lepiej zrozumieć, jak psy wykorzystują swoje „supermoce” zarówno w codziennym życiu, jak i podczas akcji ratunkowych. Użytkownicy mogą pobrać materiały w formie plików PDF lub audio oraz sprawdzić swoją wiedzę w quizie. Za każdą poprawną odpowiedź przekazywana jest tzw. Psia Moneta (odpowiadająca złotówce) na wsparcie Funduszu Pomocy Psom Ratowniczym, działającego w ramach Fundacji Na Rzecz Psów Pracujących „Psi Ratownicy”.

Każdy, kto poprawnie odpowie na wszystkie pytania, ma szansę na udział w konkursie, którego celem jest wyrażenie wdzięczności psim bohaterom za ich poświęcenie i pomoc. Uczestnicy mogą to zrobić w dowolnej formie – poprzez wiersz, rysunek, zdjęcie lub inną kreatywną wypowiedź. Co miesiąc zostanie wybranych 20 laureatów, którzy otrzymają szkolne zestawy dla dzieci, zawierające piórniki, zeszyty, worki na obuwie oraz bidony.

– Nasza najnowsza kampania „Psi Bohaterowie” to dowód na to, że wspólnie z ONE House możemy realizować projekty o realnym wpływie społecznym, które nie tylko edukują, ale także angażują rodziców i dzieci w ważne inicjatywy. Wspieranie psów ratowniczych, które ratują ludzkie życie, jest dla nas nie tylko obowiązkiem, ale również sposobem na pokazanie, jak istotna jest współpraca człowieka z naturą. Chcemy inspirować do empatii i odpowiedzialności oraz umożliwić bezpośrednie wsparcie tym niesamowitym zwierzętom – mówi Monika Polkowska, Project Manager w firmie AZAN.

ONE House odpowiada za produkcję strony internetowej, materiałów digitalowych oraz planowanie i zakup mediów. Kampania „Psi Bohaterowie” skupia się na wykorzystaniu takich kanałów jak Meta, TikTok, YouTube oraz Google Display Network, a także na współpracy z influencerami.

Źródło: ONE House

one-house.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764