logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Opakowania lodów Kaktus Shake od Hibrands

  PR 05.05.2020, przeczytano 5177 razy
ilustracjastrzałka

Razem z marketingiem Froneri i agencją Spin Off opracowaliśmy koncepcję dla nowej linii kultowych lodów. Nasza agencja dodatkowo zaprojektowała grafikę opakowań dla nowo powstałych, pysznych smaków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-opakowania-lodow-kaktus-shake-od-hibrands,386883,artykul.html

- Przygotowania do lata 2020 zaczęliśmy jeszcze w zeszłym roku. Wymyśliliśmy i przeprowadziliśmy proces strategiczno – kreatywny, by pomóc naszemu Klientowi Froneri w stworzeniu nowego konceptu dla Kaktusa. Nasz zespół mierzył się z ambitnym wyzwaniem: mieliśmy wymyślić produkt, który pomoże Kaktusowi zadomowić się na dobre w kategorii lodów mlecznych na patyku. Chcieliśmy zrobić zamieszanie i stworzyliśmy Shake’a - podsumowuje tygodnie intensywnej pracy i wspólnych warsztatów Paweł Frej, General Creative Director w HiBrands.

Kaktus Shake to linia lodów, w których smaki śmietanki, owoców oraz słynnych kaktusowych polewek łączą się ze sobą w pyszną całość na patyku. Kaktus Shake dostępny będzie w trzech odmianach smakowych: słony karmel, mango z marakują oraz truskawka.

Projekty opakowań nowych Kaktusów Shake’ów odzwierciedlają ich wyrazisty smak i odpowiadają barwnej naturze marki. Intensywne kontrasty, jednoznaczny branding i apetyczne wizualizacje pomogą konsumentom dostrzec nowe Kaktusy Shake’i w zamrażarkach. Jesteśmy pewni, że ci, którzy ich spróbują, wrócą do sklepu po następne.

Mało którą z marek znamy tak dobrze jak Kaktus Shake. Wymyślaliśmy ją przecież całkiem od podstaw. Wyszło pysznie i pięknie. Zajadamy się nimi z prawdziwą dumą.

Źródło: HiBrands

www.hibrands.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764