logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opalarka Steinel wyróżniona na targach Remadays 2018

  PR 26.02.2018, przeczytano 1312 razy
ilustracjastrzałka

Opalarkę Steinel 2520 E z pirometrem HG SCAN wyróżniono brązowym medalem w kategorii „Technology Park” Targów RemaDays 2018. Prestiżowa nagroda jest przyznawana m.in. za nowoczesność i funkcjonalność produktu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opalarka-steinel-wyrozniona-na-targach-remadays-2018,35588,artykul.html

Brązowy Medal za Innowację trafił do Lange Łukaszuk, pierwszego i wyłącznego przedstawiciela Steinel w Polsce.

- Z firmą Steinel jesteśmy związani od prawie 30 lat. W efekcie współpracy jako pierwsi wprowadziliśmy na polski rynek opalarki, a także pistolety na klej tej niemieckiej marki – mówi Radosław Koźba menadżer produktu w Lange Łukaszuk. – Tym bardziej cieszy nas fakt, że produkty Steinel są wciąż nagradzane za nowoczesność i doceniane przez fachowców wielu branż.

HG2520 E – wzór innowacji

Czym wyróżnia się nagrodzona opalarka? Elektronarzędzie Steinel posiada wysokiej klasy bezszczotkowy silnik 2300 W nawet kilkukrotnie zwiększający wydajność opalarki w porównaniu z tradycyjnym silnikiem szczotkowym. Model odznacza się żywotnością na poziomie ok. 10 000 godzin i łatwą wymianą elementu grzejnego.

– Posiada też płynną regulację temperatury z dokładnością do 10° C i regulację prędkości nadmuchu powietrza za pomocą wygodnego dżojstika. To pozwala doskonale dobrać parametry pracy do wykonywanego zadania – mówi Radosław Koźba.

Steinel 2520 E to jednocześnie urządzenie niezwykle bezpieczne w eksploatacji – wyposażono je w zabezpieczenie grzałki, wyłączające element grzejny w przypadku przegrzania i włączający po zbytnim ostudzeniu. Po zakończeniu pracy z opalarką dioda sygnalizująca nagrzanie urządzenia działa nawet po odłączeniu przewodu zasilającego. W skład zamkniętego w wygodnej walizce zestawu nagrodzonego na Targach RemaDays 2018 wchodzi również zintegrowany z urządzeniem pirometr.

– HG SCAN sam steruje parametrami opalarki tak, by odpowiednio dogrzać miejsce pracy, jednocześnie nie dopuszczając do jego przegrzania. To właśnie taki bezpieczny zestaw został nagrodzony za innowację – dodaje Radosław Koźba.

Sprawdzone w działaniu

O tym, jak opalarki sprawdzają się w rękach zawodowców, goście Targów RemaDays 2018 przekonali się osobiście. Na stoisku firmy 3M pracowali nimi specjaliści z The Wrap Center. Na żywo oklejali karoserię BMW i8, używając do tego specjalnej folii samochodowej i narzędzi Steinel. Pokaz był elementem konkursu WRAP!T dla profesjonalnych car wrapperów. Zawodnicy na podium otrzymali profesjonalne opalarki Steinel w ramach nagrody. Na zdobywcę pierwszego miejsca czekał zestaw z opalarką HG2120 E Car Wrapper set. Zmagania zawodników przyciągnęły licznie zgormadzonych widzów, a oklejanie można było śledzić na żywo m.in. poprzez konto The Wrap Center na Facebooku.

Źródło: Lange Łukaszuk

www.langelukaszuk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

" ... Steinel posiada wysokiej klasy bezszczotkowy silnik 2300 W ... "

2.3 kW silnik w ręcznej opalarce ? Już wiem jak są przyznawane te medale :)

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764